9 تیر 1399 - 5:41 ب.ظ

۹۰ درصد آموزش‌های ترم تحصیلی آینده الکترونیکی است

رییس کارگروه آموزش‌های الکترونیکی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بیش از ۹۰ درصد آموزش‌های ترم تحصیلی آینده الکترونیکی خواهد بود که البته پیش‌بینی تمام دانشگاه‌های مطرح دنیا هم همین مساله است.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از  ایرنا، رییس جمهور در هفته های گذشته اعلام کرد که سال تحصیلی دانشگاه ها از ۱۵ شهریورماه برگزار می شود و خوابگاه و کلاس خلوت، یک اصل است. در این زمینه منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری هم بر ادامه آموزش های الکترونیکی در سال تحصیلی آینده، تاکید کرد.

در طول تعطیلی کلاس های درس دانشگاه ها و الکترونیکی شدن آموزش ها، وزارت علوم بلافاصله کارگروه آموزش های الکترونیکی را با ترکیبی از اعضای هیات علمی چند دانشگاه کشور تشکیل داد که در ترم دوم تحصیلی، این کارگروه برای تسهیل آموزش های مجازی در دانشگاه ها چندین توصیه و دستورالعمل را به مراکز آموزش عالی ابلاغ کرد.

علی اکبر صفوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا درباره اقدامات کارگروه آموزش های الکترونیکی برای سال تحصیلی آینده، اظهار داشت: برنامه ریزی های آموزشی در اختیار کارگروه نیست و فقط نظرات و توصیه های کارشناسی به دانشگاه ها ارائه می دهد؛ برنامه ریزی های آموزشی برای ترم تحصیلی آینده فقط در اختیار دانشگاه ها قرار دارد.

کد 300

کد خبر: 44626

منبع: ایرنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0