11 اسفند 1399 - 5:53 ب.ظ

۱۵ مصدوم بر اثر واژگونی مینی‌بوس در گنبد و چند خبر از گلستان

مصدوم شدن ۱۵ نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس و سرقت میلیاردی مدیر فروش یک کارخانه در گنبدکاووس، پیش بینی توزیع ۱.۵ میلیون اصله نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی و کشف جسد ۲ جوان در جنگل گرگان از مهمترین اخبار کوتاه امروز یکشنبه گلستان است.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از ایسنا، یک دستگاه مینی‌بوس در مسیر گنبدکاووس به روستای بی‌بی شیروان در جاده موسوم به آلمان این شهرستان عصر امروز یکشنبه و براثر برخورد با یک عابر پیاده واژگون شد و ۱۵ مصدوم برجا گذاشت که مصدومان با حضور به موقع نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار داشت که پس از اطلاع از این حادثه ۶ دستگاه آمبولانس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان به محل اعزام شدند.

فرهاد بدیعی افزود: مصدومان این حادثه که ۱۴ سرنشین مینی‌بوس و یک عابر پیاده بودند توسط نیروهای امدادی به بیمارستان‌های شهید مطهری و خاتم الانبیا(ص) گنبدکاووس انتقال یافتند.

وی اضافه کرد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی، عابر پیاده به دلیل شدت مصدومیت در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده است و وضعیت عمومی ۱۴ سرنشین مینی‌بوس نیز رضایت بخش است که برای اطمینان بیشتر فعلا در بیمارستان تحت نظر خواهند بود.

کد 300

کد خبر: 33085

منبع: ایسنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0