21 بهمن 1402 - 5:00 ب.ظ

محمدحسین درخشانی:

گیتی‌پسند فوق‌العاده عمل کرده

احتمالات را کنار گذاشته‌ایم و برای قهرمانی آسیا به میدان می‌رویم

گیتی‌پسند فوق‌العاده عمل کرده

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند در گفت‌وگو با عصر اصفهان، با اشاره به قهرمانی زودهنگام گیتی‌پسند در لیگ امسال گفت: گیتی‌پسند امسال کار فوق‌‌العاده‌ای را انجام داد و به نظرم مجموعه باشگاه از مدیریت و اعضای هیئت مدیره تا کادرفنی و بازیکنان قبل از شروع فصل برای کسب نتایج خوب همدل شدند با این حال خود ما هم فکر نمی‌کردیم که بتوانیم چنین نتایج درخشانی را کسب کنیم و در این فاصله زمانی کم قهرمان شویم‌.
محمدحسین درخشانی گفت: ما از روز اول تلاش داشتیم که بازی به بازی پیش برویم و حتی همین الان هم که قهرمانی ما قطعی شده، 3 بازی باقی مانده برای ما حکم 3 فینال را دارد و اصلا شرایط جدول را در نطر نمی‌گیریم و تلاش می‌کنیم که این 3 بازی را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم و به نظرم امسال در مجموع کار تیمی خوبی را به انجام رساندیم و ثمره‌اش در نتایج تیم مشخص است.
کشاورز ریسک بزرگی کرد؛ همدل و یکدست بودیم

بازیکن ملی‌پوش تیم گیتی‌پسند در ادامه به مهم‌ترین عوامل قهرمانی این تیم در رقابت‌های امسال اشاره کرد و افزود: تیم ما امسال کاملا یکدست و همدل بود و بازیکنان برای هم بازی می‌کردند و حامی هم بودند و به نظرم بزرگترین دلیل موفقیت ما همین نکته بود.
وی با اشاره به جوانگرایی گیتی‌پسند در ابتدای امسال، گفت: به نظرم این اقدام یک ریسک بزرگ بود که آقای کشاورز به خوبی توانست از عهده آن بر بیاید؛ بازیکنانی که از تیم جدا شدند، همه مهره‌های بزرگی بودند و همین الان بهترین بازیکن تیم‌های خودشان به شمار می‌آیند اما باشگاه ما یکسری بازیکن جوان را با مهره‌های باتجربه تلفیق کرد که ثمره آن قهرمانی زودهنگام بود و به نظرم باشگاه می‌تواند سالیان متوالی از این بازیکنان جوان استفاده کند و نتایج خوبی به دست آورد‌.
” گیتی‌پسند تا بدین جای لیگ نه تنها هیچ باختی نداشته بلکه فقط یک مساوی به دست آورده و مابقی بازی‌هایش را با برد پشت سر گذاشته است، این عملکرد درخشان حاصل چه عواملی است؟” درخشانی در پاسخ به این سوال گفت: همان طور که گفتم ما بازی به بازی پیش می‌رفتیم و آن بازی هم که مساوی تمام شد، ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و سوار بر بازی بودیم و می‌توانستیم که آن مسابقه را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم؛ همان طور که گفتم تیم ما همدلی زیادی داشت و بازی به بازی پیش رفتیم و توانستیم در هر مسابقه نتیجه دلخواه‌مان را بگیریم و پیروز شویم.
می‌خواهیم در تاریخ فوتسال ایران ماندگار شویم
بازیکن ملی‌پوش گیتی‌پسند پیرامون آخرین مسابقه این تیم مقابل تیم آنای قم، یادآور شد: نماینده قم برای رتبه‌های سوم و چهارم جدول می‌جنگید و از طرفی تنها تیمی که از ما امتیاز گرفت، آنای قم بود و ما نیز هم قسم شدیم که پیروز شویم و خوشبختانه به هدف‌مان رسیدیم‌.
وی با تاکید بر اینکه مسجل شدن قهرمانی، انگیزه ما را کاهش نداده، گفت: درست است که قهرمانی ما مسجل شده اما در بازی‌های باقی مانده هم با قدرت و تلاش بازی خواهیم کرد، نمی‌توان پیش‌بینی کرد که چه نتایجی به دست می‌آوریم اما همه تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که هر سه بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا با حفظ روند شکست‌ناپذیری‌مان یک اتفاق خوب در تاریخ فوتسال کشور رقم بخورد.
احتمالات نه؛ برای قهرمانی به میدان می‌رویم
درخشانی در ادامه به شرایط تیم ملی فوتسال پرداخته و گفت: ما دو بازی تدارکاتی خوب مقابل روسیه داشتیم و بعد از اتمام لیگ، بچه‌های ملی‌پوش چند روزی استراحت خواهند داشت و بعد از آن اردوهای آماده‌سازی تیم از اواخر اسفند شروع خواهد شد.
وی ادامه داد: سال سختی پیش‌رو داریم و اوخر فروردین ماه سال آینده جام ملت‌های آسیا برگزار خواهد شد و ما علاوه بر قهرمانی در این مسابقات، به دنبال کسب سهمیه جام جهانی را م به وست بیاوریم‌.
ملی‌پوش تیم گیتی‌پسند درباره شانس فوتسال ایران برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا گفت: ما می‌خواهیم همه احتمالات را کنار بگذاریم و فقط برای قهرمانی به میدان می‌رویم و امیدوارم که با قدرت قهرمان شویم و هدف بزرگتر ما درخشش در جام جهانی است و امیدوارم که آنجا هم نتایج خوبی کسب کنیم.

کد خبر: 142248

نویسنده: مسافر آزاد

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0