12 اسفند 1399 - 11:19 ق.ظ

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا:

کوچک ترین غفلت موجب شعله ور شدن بیماری شود

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا: گفت:فراموش نکنیم که ویروس جهش یافته در همه مناطق کشور وجود دارد و نباید فکر کنیم که فقط محدود به خوزستان است. کوچک ترین غفلت می تواند موجب شعله ور شدن بیماری شود.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از خبرنگار ایلنا، علیرضا رییسی در جلسه ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مازندران، اظهار داشت: باطل شدن مجوزهای تردد بین استانی به مازندران کار بسیار خوبی است چون این کار بی رویه در حال افزایش بود و با توجه به حساسیت موضوع، تردد باید کاملا قانونمند باشد.

وی افزود: مرزهای غربی کشور را به شدت کنترل می کنیم و مرزها بسته است. اگر الان می بینید که رفت و آمدهای کمی وجود دارد، به دلیل وجود اتباع عراقی در ایران است که می توانند از ایران خارج شوند و برخی از ایرانی ها که آن سوی مرز هستند نیز می توانند با تست منفی PCR به کشور بازگردند و مجددا باید در مرزهای غربی، تست PCR بدهند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا یادآور شد: در خوزستان اقدامات سخنگیرانه ای برای پروازها انجام شده و خوشبختانه تعداد پروازها، کاهش یافته است و افرادی که می خواهند هوایی یا ریلی به خوزستان وارد شوند باید تست منفی PCR داشته باشند. در خوزستان در بعضی از شهرها، بیماری تا حدی کنترل شده اما در اهواز، مشکلاتی داریم.

کد 300

کد خبر: 33101

منبع: ایلنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0