15 تیر 1402 - 1:39 ب.ظ

کتاب «روابط عمومی اقتضایی» رونمایی شد

جشن امضای کتاب «روابط عمومی اقتضایی» نوشته هادی زمانی به میزبانی مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان برگزار شد.

در این مراسم، هادی زمانی نویسنده کتاب مذکور و جمعی از اهالی قلم ، رسانه و دست اندرکاران مراسم حضور داشتند.
هادی زمانی ، نویسنده کتاب روابط عمومی اقتضایی گفت: علم نور است . نوری که از منبع بی انتهای خود منتشر می شود و انسان کامل که همه هستی بر مدار او قوام می یابد. اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام که به عنوان انسان های کامل نقشی بی بدیل در رشد و توسعه این علم دارند .
زمانی ازجایگاه علوم ارتباطات گفت: دانش روزنامه نگاری و روابط عمومی دو‌بال پرواز یک علم توسعه بخش است که بدون آن هیج علمی مجالی برای توسعه پایدار اجتماعی نیست.
رییس دپارتمان ارتباطات افزود : جامعه را به سه بخش تقسیم کرد . حاکمیت ، سازمان و مردم و گفتند که مطالبه گری در پایین ترین سطوح اجتماعی توسط مردم ، سازمان و مدیران پاسخگو تربیت می کند و چنین سازمان های حاکمیت خردمندانه ای دارد. ترویج فرهنگ مطالبه گری باید از مدارس و با محتواهای فاخر انجام شود که نمی شود.
وی افزودند: بوستان و‌ گلستان گران سنگ ترین آثار ارتباطی هستند.
سعید سامانی مجد مخترع،محقق ومدیر ارزشمند کشورمان گفت:همانگونه که نویسنده کتاب روابط عمومی اقتضایی ذکر نموده اند ارتباطات تنها دانشی است که همه ابعاد و عناصر توسعه همه جانبه و پایدار را در خود جای داده است .
ندا صنگوری یکی از کارشناسان روابط عمومی ،دانشجو ی  روابط عمومی مرکز علمی کاربردی نجف آباد نیز در مورد کتاب روابط عمومی اقتضایی معرفی جامع داشتند.
کتاب روابط عمومی اقتضایی آخرین اثرهادی زمانی شامل ۲۶ مقاله در حوزه علوم ارتباطات است که در ۴فصل تالیف و تدوین شده است . پس از مقدمه نادر مجیدی آهی با عنوان رویایی برای جاودانگی ، ۹ اثر در حوزه مهارتهای ارتباطی یا به تعبیر هادی زمانی ،به روابط عمومی زندگی در قالب فصل اول ، ۴اثر در فصل دوم در خصوص روابط عمومی که نام کتاب هم از اولین مقاله همین فصل اقتباس شده است ، ۴ مقاله در حوزه روزنامه نگاری و مهارتهای آن و ۷مقاله ژورنالیستی در فصل آخر تنظیم شده است .کتاب در قطع رقعی در 152 صفحه توسط انتشارات جنگل جاودانه در سال 1401 منتشر شده است و نشر الکترونیک آن به زودی در یکی از پلتفرم های مربوطه منتشر خواهدشد .
در کتاب روابط عمومی اقتضایی نوشته شده که روابط عمومی با بومی و کاربردی سازی مهارتهای ارتباطات در زمینه علوم روانشناسی، جامعه‌شناسی ،اقتصاد، مدیریت و غیره و ایجاد اثرات بالقوه آن در زندگی فردی افراد جامعه می‌تواند باعث تعالی این مهارت ها با رویکرد استفاده برای شهروندان گردد، امری که به شدت مورد نیاز جامعه ماست و عدم وجود آن باعث خسران های زیادی در سطوح تحلیل جامعه شناسی شده است.
آینده روابط عمومی از دیدگاه نویسنده کتاب آقای هادی زمانی اینگونه توصیف شده است :
امید به آینده مهمترین رویکردی است که هر جامعه ای را به تعالی نزدیک می‌کند. این امید بدون رشد و توسعه راهبردهای ارتباطی و روابط عمومی مدرن در درون آن جامعه محقق نمی شود. امید اجتماعی محصول «روزنامه‌نگاری»، «روابط عمومی» و «بازاریابی اجتماعی» است و لذا همه دست اندرکاران و محققان علوم ارتباطات بایستی این هدف والا را مد نظر قرار داده و در راستای تحقق آن بکوشند ، چرا که ایران عزیزمان امروز بیش از هر چیز دیگری به آن نیازمند است.
با توجه به اتمام چاپ اول کتاب عزیزان علاقه مندان می توانند در کانال تلگرام سمینار ارتباطات وبگاه هادی زمانی به نشانی https://t.me/zamanipr پی دی اف آن را دریافت نمایند.

ندا صنگوری

کد خبر: 135245

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0