27 آذر 1402 - 1:00 ب.ظ

چهلمین تجمع پیش کسوتان مخابرات برای مطالبات برحقشان

تجمع صنفی واعتراضی دوشنبه های جمعی از پیش کسوتان مخابرات اصفهان هم زمان با سراسر کشور امروز در محل چهارباغ بالا ، روبروی این شرکت پر طمطراق برگزارشد.

چهلمین تجمع پیش کسوتان مخابرات برای مطالبات برحقشان

این معترضین که برای چهلمین بار است تجمع صنفی دارند خواستار مطالبات قانونی وبحق خود مبنی بر اجرای کامل آئینامه 89 /24 و با توجه به بند شش مصوبه هیئت وزیران در سال ۱۳۸۵ کلیه تعهدات واگذاری شده به کارکنان از جمله حقوق و مزایا بیمه بازنشستگی و سایر تعهدات کماکان محفوظ در تعهد شرکت واگذار شده می‌باشد که ابلاغ آن جهت اجرا انجام ولی شرکت مخابرات تاکنون عمل نکرده است که با توجه به حقانیت پرسنل و پیشکسوتان از سهامدار عمده خواستار هرچه سریعتر حق قانونی این پیشکسوتان جهاد و شهادت شدند. تجمع کننده گان صنفی مخابرات اصفهان همچنین اضافه شدن سهم سرانه بیمه تکمیلی کارکنان و بازنشستگان از 20درصد به 50 درصد که از اول تیرماه ماه 1401 اجرا گردیده اعتراض نمودند.
آنان می گویند چرا مسئولان استان و همچنین صدا وسیما صدای اعتراض آنان را نمی شنوندو علیرغم مکاتبات متعدد و هشدارهای لازم به آنان ، هیچگونه اقدام موثری صورت نگرفته است.
لازم به ذکراست شرکت مخابرات ایران بیش از 50 هزار بازنشسته درکشور دارد که اکثر آنان هم ایثارگر هستند ودر طول 13 سال واگذاری مخابرات به بخش خصولتی این مشکلات ایجاد شده است و همتی و اراده ای برای رفع مطالبات انجام نگردیه است .
آنان انتظار دارند با توجه به آمدن اقای فتاح به عنوان رئیس ستاد اجرایی فرمان امام “ره” مطالبات مغفول مانده خود را وصول نمایند.
معترضین صنفی مخابرات اصفهان با شعارهای : شرکت پر درآمد ، چه بر سر تو آمد و همچنین خواستار استعفای مدیران بازنشسته در مخابرات شدند.

کد خبر: 140275

نویسنده: : بهمن توکلی فرد

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0