8 آبان 1399 - 1:28 ب.ظ

پخش دو هزار دقیقه برنامه تلویزیونی در ایام نهم ربیع الاول از جمکران

با تلاش مرکز هنر و رسانه مسجد جمکران و همکاری مدیران رسانه ملی و شبکه‌های ماهواره‌ای بالغ بر دو هزار دقیقه برنامه تلویزیونی به صورت زنده یا تولیدی از شبکه‌های یک، دو، سه، پنج، قرآن، نور و شبکه‌های ماهواره ای ولایت و هدایت پخش شد.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از فارس،‌ مهدی دانش آشتیانی مدیر مرکز هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه به دلیل افزایش آمار مبتلایان به کرونا و مقررات  وضع شده توسط ستاد ملی کرونا، برنامه‌های ایام نهم ربیع الاول امسال بدون حضور زائران و با محوریت رسانه ملی و فضای مجازی برگزار شد، اظهار کرد: با تلاش مرکز هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران و همکاری مدیران رسانه ملی و شبکه‌های ماهواره‌ای بالغ بر دو هزار دقیقه برنامه تلویزیونی به صورت زنده یا تولیدی از شبکه‌های یک، دو، سه، پنج، قرآن، نور و شبکه های ماهواره ای ولایت و هدایت پخش شد.

وی ادامه داد: تلاش شد برای اقشار مختلف جامعه تولید برنامه شود و در این راستا از چهره‌های سرشناس هنری، ورزشی، اجتماعی و… در برنامه‌های تلویزیونی این ایام بهره بردیم.

مدیر مرکز هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران از تولید ۱۳ نماهنگ شامل هم‌خوانی، شعرخوانی، سخنرانی و داستانی برای پخش از شبکه های تلویزیونی و فضای مجازی خبر داد و گفت: به مناسبت این ایام ۱۰ پوستر با مضامین دینی و اجتماعی و با شعار «با تو عهد می‌بندیم» به همت خادمان هنرمند مسجد مقدس جمکران تولید و منتشر شد.

دانش آشتیانی خاطرنشان کرد: در شهر تهران با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری و شرکت مترو نسبت به فضاسازی و انتشار آثار برای ایام نهم ربیع الاول اقدام شد.

کد خبر: 37024

منبع: فارس

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0