20 دی 1402 - 2:00 ب.ظ

سعید عقیلی:

هدف ما صعود به پلی‌آف است

50 درصد بازیکنان گیتی‌پسند بومی هستند

هدف ما صعود به پلی‌آف است

به گزارش عصر اصفهان، تیم والیبال گیتی‌پسند در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال آقایان کشور از ساعت 16 امروز در سالن مخابرات اصفهان به مصاف تیم چادرملو اردکان خواهد رفت تا انتقام شکست دور رفت را بگیرد.

بلندقامتان گیتی‌پسند لیگ امسال را خوب شروع کردند و در همان هفته‌های ابتدایی با کسب 7 برد، توانستند خودشان را در قامت یک مدعی معرفی کنند اما در ادامه روند گیتی‌پسند نزولی شد و کسل 5 شکست پیاپی، تیم سعید عقیلی وارد بحران کرد.
با این حال گیتیزن‌ها هفته گذشته موفق شدند تیم شهرداری ار‌ومیه را در خانه خودش شکست دهند و از بحران خارج شوند. شاگردان عقیلی درحال حاضر با هشت پیروزی، شش شکست و 25 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند و در صورت پیروزی مقابل چادرملو اردکان، شانس این را دارند که جایگاه‌شان را در جدول حفظ کرده و یا بهبود ببخشند.
به همین منظور سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند در گفت‌وگو با عصر اصفهان، شرایط تیمش را تشریح کرده و گفت: بعر از بازی سختی که مقابل شهرداری ارومیه داشتیم، تیم شرایط خوبی دارد و برای بازی امروز مقابل چادرملو آماده شده‌ایم.
سعید عقیلی گفت: ما مسابقات را خوب شروع کردیم و اوایل فصل نتایج خوبی هم گرفتیم اما چندین بازی است که به خاطر مصدومیت بچه‌ها و برخی مشکلات درون تیمی، نتوانستیم نتایج لازم را بگیریم.
وی ادامه داد: در نیم‌فصل ما تغییراتی را داشتیم و تمرینات خوبی را انجام دادیم و همین باعث شد تا روندمان بهتر شود و برای ادامه فصل آماده هستیم.
سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد و یادآور شد: ما در این مدت تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و بچه‌ها تلاش زیادی می‌کنند؛ هدف ما رسیدن به پلی‌آف مسابقات است و به نظرم می‌توانیم به پلی‌آف صعود کنیم و امیدوارم بچه‌ها همکاری کنند و این مهم انجام شود.
عقیلی در ادامه سخنانش از وضعیت والیبال در استان اصفهان انتقاد کرده و گفت: والیبال اصفهان خیلی وقت است که دچار سردرگمی شده و هیئت والیبال، رئیس ندارد؛ امیدوارم به زودی تکلیف هیئت روشن شود و از این بی‌سر و سامانی نجات پیدا کند.
وی در پاسخ به این سوال که چه تعداد از بازیکنان گیتی‌پسند بومی هستند، گفت: 50 درصد بازیکنان ما بومی هستند و علاوه بر این حدود 90 درصد کادر فنی نیز از مربیان بومی تشکیل شده و ما تا جایی که امکان داشت از مربیان و بازیکنان بومی استفاده کردیم

 

کد خبر: 141126

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0