15 دی 1400 - 11:24 ق.ظ

هدفون‌های استودیویی و بی سیمی به چه نرخی فروخته می‌شوند؟

در این گزارش به قیمت برخی از هدفون‌های های موجود در بازار پرداخته ایم.

به گزارش عصر اصفهان ؛ فناوری های نوین و ابزارهای دیجیتالی برای مردم جذابیت خاصی دارد. با وجود هیاهوهای مختلف در جامعه افراد نیاز به خلوتی برای خود دارند که برخی افراد برای ایجاد این خلوت در جمعیت از هدفون استفاده می‌کنند، تا با آن به موسیقی و یا کتاب صوتی گوش کنند و یا حتی در کلاس های آنلاین شرکت کنند.

اما انتخاب هدفون مناسب برای سلامتی گوش اهمیت بالایی دارد و کارشناسان توصیه می‌کنند مردم برای استفاده از این هدفون ها به سراغ هدفون هایی بروند که از کیفیت مناسبی برخوردار است البته با شراط اقتصادی فعلی استفاده از هدفون مناسب هزینه های نسبتا بالایی دارد. در این گزارش چند مدل از هدفون را برایتان جمع اوری کرده ایم.

هدفون مدل Amiron Wireless Cooper با سیم پیچی های صوتی ظریف (در کپسول هدفون) که قلب هدفون ها را تشکیل می دهند. قیمت این محصول در بازار ۲۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان است.

هدفون ایکس سه فیلیپس برنده‌ی بهترین طراحی سال ۲۰۲۰ از کمپانی ردات آلمان است. دامنه فرکانس این هدفون ۵ تا ۴۰.۰۰۰ هرتز میباشد و حساسیت این هدفون ۹۸ دسی بل است. قیمت این محصول هم در بازار ۲۱،۰۰۰،۰۰۰ تومان است.

هدست بی سیم مایکروسافت مدل Surface Headphones ۲ با یک بار شارژ ۱۹ ساعت قابل استفاده است و همچنین این هدفون دارای کنترلر‌های لمسی برای کنترل موزیک و تماس‌ها است. قیمت این محصول هم در بازار ۱۰،۹۹۰،۰۰۰ تومان است.

هدست مخصوص بازی بلوتوثی استیل سریز مدل Arctis ۹X که مخصوص بازی طراحی شده است و در تمام کنسول‌های بازی، موبایل، کامپیوتر با تم اختصاصی ایکس باکس فعالیت می‌کند. قیمت این محصول در بازار ۸،۸۳۵،۰۰۰ تومان است.قیمت  برخی هدفون های با کیفیت مناسب در بازار + جدول

هدفون بی سیم‌ای کی جی مدل N۷۰۰NC M۲ ساخت کشور اتریش است. تکنولوژی پیشرفته AKG در سیستم نویزکنسلینگ باعث شده است این هدفون انواع صدا‌ها و نویز‌ها را فیلتر کند. این هدفون وایرلس با کیفیت صدای استودیویی برنده جوایز معتبری در طراحی و حتی جایزه Grammy شده است. قیمت این محصول در بازار ۸،۴۹۰،۰۰۰ تومان است.

هدفون بی سیم سونی مدل WF-۱۰۰۰XM۴ سونی برای نخستین بار از پردازنده‌ی جدید Integrated Processor V۱ و موتور صوتی DSEE Extreme (که پیش‌تر در هدفون دور گوش WH-۱۰۰۰XM۴ به کار رفته بود) بهره گرفته شده است. پردازنده‌ی Integrated Processor V۱ موجب بهبود عملکرد نویز کنسلیشن و کاهش مصرف انرژی هدفون می‌شود. قیمت این محصول هم در بازار ۸،۵۶۹،۸۰۰ تومان است.

203

 

 

 

 

کد خبر: 46980

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0