11 تیر 1399 - 6:44 ب.ظ

نوسانات بازار مسکن متاثر از نوسانات بازارهای موازی ارز و طلاست

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیش‌فروش متری مسکن در بورس گفت: بحث مسکن در بورس امر پیچیده‌ای است و قابل انجام سریع نیست در همین راستا صندوق تامین سرمایه زمین و مسکن را تشکیل داده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از تسنیم، محمد اسلامی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در الیگودرز پروژه‌هایی داریم که نیاز مبرم‌اند و سال‌ها طول کشیده‌اند، اظهار داشت: امروز در جلسه‌ای که با حضور استاندار لرستان انجام گرفت بنا شد زیر گذر 9 کیلومتر ابتدای جاده‌داران به الیگودرز هر‌چه سریعتر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: حدود 5 کیلومتر از پروژه تعریض محور شول‌آباد به خان‌آباد باقی مانده است که بنا شد این پروژه با مشارکت استان تا قبل از رسیدن فصل سرما انجام شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت راه‌های روستایی شهرستان الیگودرز عنوان کرد: با توجه به گستردگی و وسعت روستاهای این شهرستان حجم زیادی کار پیش رو است ولی با توجه به محدودیت اعتبارات راه‌های روستایی که امسال استانی شده و اعتبار ملی ندارند بنا شد با کمک استاندار حدود 20 کیلومتر راه روستایی این شهرستان تا قبل از رسیدن فصل سرما زیرسازی‌های لازم آن انجام و سازمان راهداری اقدام به آسفالت آن‌ها کنند و همچنین در این راه‌های روستایی حدود 60 کیلومتر جهت تسریع در تردد مردم بهسازی شود.

کد 300

کد خبر: 44871

منبع: تسنیم

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0