5 اردیبهشت 1403 - 5:00 ب.ظ

نمایشگاه بهاره محمد آباد جرقویه و ترویج مشاغل خانگی

سومین نمایشگاه بهاره مشاغل خانگی، صنایع دستی، گردشگری وسوغات استان ها در ارگ تاریخی محمد آباد جرقویه اصفهان با حضور مدیران شهری وشهرستانی برگزار شد.

نمایشگاه بهاره محمد آباد جرقویه و ترویج مشاغل خانگی

عصر اصفهان – ناصربهروان

محمد اسماعیل زاده شهردار محمد آباد در جمع خبرنگاران گفت: سومین نمایشگاه گردشگری، صنایع دستی و مشاغل خانگی که امروز افتتاح شد، در 10 روز با 30 غرفه برای بومی ها و حامی مشاغل خانگی و 40 غرفه برای استان هایی مانند آذربایجان شرقی، کرمان ،یزد ،کرمانشاه  و.. در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بهاره از لحاظ کمی و کیفی نسبت به سال‌های قبل بهبود یافته است و امیدواریم این روند رو به رشد در سال‌های آینده نیز تداوم یابد، افزود: هرچقدر بتوانیم زیرساخت‌های مرتبط با این صنعت را ارتقاء دهیم، می‌توانیم محمدآباد را به خطه‌ گردشگری و مسافرپذیر تبدیل کنیم.

اسماعیل زاده با بیان اینکه اولویت شهرداری در سال 1403 به پایان رساندن پروژه‌های نیمه تمام شهر از جمله پارک کوهستان نورالشهداء است، افزود: خرید و نصب دستگاه آب شیرین کن برای آبیاری فضای سبز از جمله اقدامات اصلی شهرداری محمد آباد است، زیرا با حفر چاه 300 متری به آب شور رسیدیم و با توجه به ریسک تأسیس چاه جدید شهر را مجهز به دستگاه آب شیرین کن کردیم.

شهردار محمد آباد جرقویه افزود: اصلاح و تعبیه روشنایی میدان ورودی شهر از سمت اصفهان، احداث میدان خروجی شهر به سمت شهرضا و تکمیل آزادسازی برخی خیابان‌ها، تکمیل پد بالگرد اورژانس هوایی و استخر ذخبره آبا های سطحی، احداث یادمان شهدای گمنام، احداث میدان نماز، از جمله پروژه‌های این شهر است.

وی افزود: تملک و زیرسازی میدان شهر به سمت شهرضا به مساحت 7 هزار متر مربع، آزادسازی پنج واحد تجاری و هشت واحد مسکونی به مساحت 1200 متر برای احداث خیابان شهید فقیهی، تأسیس پارک محله‌ای در بافت فرسوده و جدید به مساحت هزار متر و ساماندهی میدان جدید شهر از سمت سه راهی محمد آباد از دیگر اقدامات مدیریت شهری در دو سال اخیر بوده است.

اسماعیل زاده با بیان اینکه امید است تا پایان دوره شهرداری، 12 پروژه نیمه کاره به پایان برسد به بودجه شهرداری اشاره کرد و افزود: بودجه سال 1402 شهر محمد آباد 16 میلیارد تومان بود که با اصلاح بودجه 22 میلیارد محقق شد و بودجه 1403 محمد آباد 26 میلیارد تومان است.

کد خبر: 144160

نویسنده: : ناصر بهروان

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0