30 مرداد 1401 - 1:00 ب.ظ

ناظران مجلس در برخی از دستگاه‌های اجرایی و نهادها انتخاب شدند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعضای ناظر در برخی از دستگاه‌های اجرایی و نهادها از جمله شورای سنجش و پذیرش دانشجو، شورایعالی علوم، تحقیقات و فناوری و ستاد امر به معروف و نهی از منکر را انتخاب کردند.

در نشست علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، ناظران مجلس در برخی از دستگاه‌ها انتخاب شدند که بر اساس آن، علیرضا منادی سپیدان و  علی کریمی فیروزجایی به عنوان اعضای ناظر قوه مقننه در شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها تعیین شدند.

در ادامه علیرضا پاک فطرت و روح الله متفکرآزاد نیز با رای نمایندگان به عنوان عضو ناظر مجلس در شورایعالی علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شدند.

نمایندگان مجلس در نشست امروز، عبداالحسین روح الامینی و رضا آریان پور را نیز به عنوان اعضای ناظر مجلس در شورای عالی نظام پزشکی تعیین کردند.

همچنین برای ناظران مجلس در هیأت مرکزی حل اختلافات و رسیدگی به شکایت شوراها، ولی الله بیاتی  و رسول فرخی میکال انتخاب شدند.

در نشست امروز و پس از رای گیری با اعلام محمدباقر قالیباف، اسماعیل کوثری و محمدمهدی فروردین به عنوان اعضای ناظر مجلس در کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شدند.

در ادامه نمایندگان با انتخاب مرتضی آقاتهرانی و محمدرضا مبلغی به عنوان اعضای ناظر قوه مقننه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر موافقت کردند.

همچنین با رای نمایندگان، سیدجلیل میرمحمدی و سیدمرتضی خاتمی اعضای ناظر مجلس در ستاد کشوری کنترل و مبارزه با دخانیات شدند.

برای اعضای ناظر قوه مقننه در شورای عالی آموزش و پرورش نیز مهدی روشنفکر و محمد وحیدی انتخاب شدند.

کد خبر: 119644

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0