13 دی 1399 - 6:49 ب.ظ

انتقاد زاکانی از لایحه بودجه ۱۴۰۰:

مگر توان تولید و فروش ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت را داریم؟

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با انتقاد شدید از لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: بگوئید چرا به مردم ظلم می‌کنید بعد اعلام می‌کنید ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت می‌خواهیم بفروشیم مگر توان تولید و فروش داریم.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از تسنیم، علیرضا زاکانی در مراسم سالگرد سردار پرافتخار ولایت شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه قمر بنی‌هاشم (ع) اظهار داشت: وقتی ما از شهید و شهادت صحبت می‌کنیم درواقع از فراق شهید، غم و اندوه زیادی داریم، زیرا شهید به تعبیر آیت‌الله خوشوقت وقتی اولین قطره خونش به زمین می‌ریزد، خداوند همه قابلیت‌ها را به او عطا می‌کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: براین اساس ما به شهید غبطه می‌خوریم وهم در فراغش می‌نالیم، او کسی بود که همه وجود و داشته‌هایش را وقف خدمت به جمهوری اسلامی کرد و به‌جای اینکه بعد از انقلاب خود را صاحب‌سفره‌ای ببیند و بهره‌مند شود خود را صاحب‌خانه دید و فدا کرد.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی به‌جای آن‌که بعد از دفاع مقدس، وظیفه خود را تمام‌شده بداند و به جبران آن دوران بپردازد، حضور در جنگ بزرگ‌تری را آغاز کرد و در جهاد اکبر، گوی خدمت را از دیگران ربود و به عرصه نبرد با ظالمین پرداخت و چه سعادتی بالاتر از این‌که به دست شقی‌ترین افراد در جهان کنونی به شهادت رسید.

کد 300

کد خبر: 35385

منبع: تسنیم

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0