26 دی 1402 - 10:00 ق.ظ

محمد کشاورز:

موفقیت حاصل کار تیمی است؛ لیگ سختی داریم

گیتی‌پسند در فصل جدید رقابت‌های فوتسال کشور، عملکرد فوق‌‌العاده‌ای به جای گذاشته است؛

موفقیت حاصل کار تیمی است؛ لیگ سختی داریم

قرمزپوشان اصفهانی تا برین جای فصل تنها تیم یدونه شکست لیگ هستند و با به دست آوردن 18 برد و یک تساوی در طول 19 بازی، آمار تحسین برانگیزی از خود به جای گذاشتند.

شاگردان کشاورز با 55 امتیاز صدرنشین لیگ هستند و با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌شان، 12 امتیاز فاصله دارند.
البته عملکرد درخشان گیتیزن‌ها تنها به این آمارهای بی‌نظیر محدود نمی‌شود و قرمزپوشان اصفهانی بهترین خط دفاعی و دومین خط حمله خطرناک لیگ را هم در اختیار دارند. به همین منظور سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در گفت‌وگو با عصر اصفهان، شرایط تیمش را تشریح کرده و گفت:ما امسال تغییرات گسترده‌ای را در دستور کار داشتیم و تلاش کردیم که امسال در ترکیب تیم، از بازیکنان جوان بیشتری استفاده کنیم و خوشبختانه نتایج خوبی گرفتیم و شرایط خوبی داریم.
محمد کشاورز گفت: به نظرم مجموعه گیتی‌پسند، تیم بازیکنان تا این جای لیگ، عملکرد فوق‌‌العاده‌ای داشته‌اند.

موفقیت حاصل کار تیمی است

وی با تاکید بر اینکه موفقیت یک کار تیمی است، افزود: همه مجموعه باشگاه از کادر فنی و هیئت مدیره تا بازیکنان و سایر عوامل در این موفقیت دخیل هستند و زحمت کشیدند. امسال اتفاقات خوبی رخ داده و بچه‌ها با تمرکز بالا کار می‌کنند و نتایج خوبی گرفتیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت: خیلی خوشحالم بازیکنانی در اختیار دارم که حرف گوش کن هستند و نهایت تلاش‌شان را می‌کنند که خواسته‌های ما را در زمین پیاده کنند و از آنها کمال تشکر را دارم.

به دنبال شایسته‌سالاری هستیم؛ بیشترین بازیکن اصفهانی را داریم

وی در پاسخ به سوال عصر اصفهان پیرامون بومی‌گرایی باشگاه گیتی‌پسند ، یادآور شد: قطعا می‌دانید که در ورزش حرفه‌ای باید به دنبال شایسته‌سالاری بود اما خوب درصد بالایی از بازیکنان ما اصفهانی هستند که استعداد بسیار بالایی‌ هم دارند و از این بابت بسیار خوشحالیم.

کشاورز ادامه داد: بومی‌گرایی در گیتی‌پسند چیز تازه‌ای نیست و در طول سالیان گذشته همیشه تعداد بازیکنان اصفهانی در تیم ما بالا بوده و اکثر این بازیکنان جزو مهره‌های تاثیرگذار تیم هستند و در ترکیب بازی می‌کنند.

وی با بیان اینکه میانگین سنی گیتی‌پسند کاهش یافته، گفت: میانگین سنی تیم ما امسال حدود 25 سال استو به نظرم گیتی‌پسند در سال‌های آینده شرایط خوبی خواهد داشت چون اکثر بازیکنان حال حاضر گیتی‌پسند شرایط سنی خوبی دارند و می‌توانند که حداقل تا 5 سال آینده برای تیم بازی کنند. در کل با توجه به تغییراتی که امسال داشتیم، به نظرم گیتی‌پسند آینده روشنی خواهد داشت‌.

باشگاه همیشه کنارمان بوده

کشاورز در بخش دیگری از سخنانش از میزان حمایت و پشتیبانی مجموعه گیتی‌پسند از تیمش ابراز رضایت کرده و گفت: باشگاه در این مدت همه شرایط مدنظر ما را فراهم کرده و همیشه کنارمان بوده و از مجموعه گیتی‌پسند تشکر می‌کنم؛ همان طور که گفتم اگر در این مدت نتایج خوبی گرفتیم، حاصل یک کار تیمی بوده و حمایت‌های باشگاه، یکی از این عوامل است.

وی ادامه داد: از همان روزی که کارم را در گیتی‌پسند شروع کردم، حمایت باشگاه را داشتم و مجموعه مدیریتی با تغییراتی که مدنظرمان بود، موافقت کردند و حامی ما بودند و به همین منظور از مجموعه باشگاه و هیئت مدیره که همه تلاش‌شان را برای پیشرفت تیم انجام داده‌اند، تشکر می‌کنم.

کشاورز در پاسخ به این سوال که روند شکست‌ناپذیری تیمش تا کجا ادامه خواهد داشت، یادآور شد: نمی‌دانم سوال سختی است! واقعیت این که خیلی به رکوردها فکر نمی‌کنیم و فقط روی بازی‌ها تمرکز داریم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: ما بازی به بازی پیش می‌ریم و تلاش می‌کنیم که هر هفته بهترین عملکردمان را داشته باشیم اما اینکه این روند تا کجا ادامه داشته باشد، واقعا قابل پیش‌بینی نیست، ما دوست داریم که روند شکست‌ناپذیری‌ تیم ادامه‌دار باشد اما واضح است که لیگ بسیار سختی داریم و کارمان سخت است‌.

برای قهرمانی می‌جنگیم

کشاورز با اشاره به سطح کیفی لیگ، متذکر شد: سطح مسابقات امسال بسیار به هم نزدیک است و تیم‌ها فاصله کمی از هم دارند و به همین دلیل نمی‌توان بازی‌ها را پیش‌بینی کرد و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.

وی با تاکید بر اینکه هدف ما قهرمانی است، افزود: هدف ما قهرمانی است و همه تلاش‌مان را می‌کنیم که به این مهم برسیم تا هواداران و مردم اصفهان را خوشحال کنیم اما در حال حاضر واقعا هیچ چیز مشخص نیست چون تا پایان فصل هفته‌های زیادی باقی مانده و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.

موفقیت حاصل کار تیمی است؛ لیگ سختی داریم

کد خبر: 141347

نویسنده: مسافر آزاد

منبع: عصر اصفهان

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0