21 خرداد 1402 - 2:52 ب.ظ

عباس مزیکی در نشست خبری:

مهلت اظهار نامه مالیاتی تا آخر خرداد است و تمدید نمی گردد

عباس مزیکی، مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان، در خصوص مالیات بانکها از چه طریقی وصول می گردد گفت: مالیات از بانکها ، چون بانک ها در قالب شرکت تجاری هستند، و مرکز آنها در تهران می باشد، مالیات آنهادر همان مرکز وصول می گردد.

مهلت اظهار نامه مالیاتی تا آخر خرداد است و تمدید نمی گردد

به گزارش عصر اصفهان به نقل از پایگاه خبری احوال نیوز ، مزیکی، در خصوص مالیات از سلبریتی ها چگونه است، پاسخ داد: اسامی سلبریتی ها استخراج شده است، و افرادسلبریتی در استان اصفهان کمتر هستند، و تمام اطلاعات آنها هم گرفته شده است.

عباس مزیکی، مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان، در خصوص اینکه احتمال اینکه شخصی برای فرزندان خود ، وام و یا برای تهیه جهیزیه، و یا فروش املاک خود مبلغی به حساب شخص وارد می شود ، چگونه حق اعتراض خود را بیان کند؟ گفت: حساب ها را قبلا اعلام کرده ایم ، که حساب های شخصی و تجاری، را جدا اعلام کنند. باز در همین ارتباط از بانک ها استعلام می شود، و حتما حساب های تجاری را از غیر تجاری جدا شود. وی ادامه داد: اگر اشخاصی حساب های غیر تجاری را وارد حساب تجاری نمایند، آنها را حساب تجاری محاسبه می کنیم، البته کسانی که تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات های مستقیم را نداشته باشند، مشمول این بند می گردند. وی در ادامه افزود: اگر در این رابطه حساب های اجاره ای، پیدا شد، آنها را هم باید پرداخت کنند، مگر اینکه صاحبان حساب های اجاره ای خود پرداخت کنند. در همین جا یادآوری کنم ، که از طریق دستگاه پز ، و تشخیص مکان، که این عملیات های حساب در کدام مرکز انجام گرفته است، قابل ردگیری و مشخص می گردد، که فرد مذکور دارای چه شغلی است.

کد خبر: 134526

منبع: احوال نیوز

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0