12 بهمن 1402 - 11:00 ق.ظ

مهر آنا ، یاری رسان کودکان و جوانان آسیب دیده ی اجتماعی

" همراهان مهرآنا" انجمنی است مستقل ومردم نهاد که در شهریور ماه سال 1401 با مجوز فرمانداری اصفهان تاسیس گردید.

مهر آنا ، یاری رسان کودکان و جوانان آسیب دیده ی اجتماعی

مهر آنا پرچمی ، مدیر عامل این انجمن با اعلام این مطلب اظهار داشت : این مجموعه با همکاری گروهی از متخصصین در حوزه آموزش وسلامت روان به کودکان و نوجوانان آسیب دیده ی اجتماعی ویا در معرض آسیب اجتماعی یاری رسانی می کند ودر جهت ترویج و اعتلای حقوق کودک فعالیت می نماید.

وی افزود : در نظر داریم همایش آموزشی ” تشخیص ودرمان مشکلات پرخاشگری ولجبازی کودکان و نوجوانان ” را بصورت گام به گام و راهبرد مدار ، را 25 بهمن ماه در اصفهان برگزار نماییم.

این کارشناس ارشد روانشناسی گفت : مدرس این همایش ” دکتر محمد ترکمان” روانشناس کودک ونوجوان ، دکتری تخصصی روانشناسی و مدرس کشوری بهزیستی است که بخشی از هزینه کارگاه “صرف حمایت از کودکان آسیب دیده ” می شود.

پرچمی ، اظهار داشت : در این همایش که ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط است “گواهینامه معتبر” نیز اعطا می شود.

دراین همایش پیرامون : * تعریف وانواع پرخاشگری کودکان و نوجوانان * سبب شناسی پرخاشگری کودکان و نوجوانان * راهبردها و تکنیک های آموزشی والدین در حوزه پرخاشگری کودکان ونوجوانان * راهبردها وتکنیک های آموزشی کودکان و نوجوانان پرخاشگر * مدل درمان شناختی – رفتاری پرخاشگری کودکان و نوجوانان بحث و تبادل نظر می گردد.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09139657732 تماس و یا به وب سایت www.mehreana-ngo.com مراجعه نمایند.

کد خبر: 141861

نویسنده: بهمن توکلی فرد

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0