30 دی 1399 - 1:35 ب.ظ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

مردم روزهای سختی را به لحاظ معیشتی و اقتصادی می‌گذرانند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طی سالیان اخیر فشار زیادی بر مردم در حوزه معیشتی و رفاهی وارد شده و ما معتقدیم که راه حل رفع مشکلات فعلی کشور تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی است تا با کار جهادی و روحیه انقلابی به مردم خدمت کند.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان،به نقل از خبرگزاری تسنیم از دشتستان ، ابراهیم رضایی امشب در مراسم گرامیداشت روز پاسدار در شبانکاره با بیان اینکه آثار و برکات حرکت حضرت سیدالشهدا (ع) همچنان در دنیا باقی و یکی از آثار آن انقلاب اسلامی ایران است اظهار داشت: دستاوردهای عظیم واقعه عاشورا را نباید تنها در مراسم و عزاداری‌ها ببینیم بلکه این حرکت بزرگ برکات فراوانی از جمله تأثیرگذاری بر انقلاب اسلامی داشته است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس، حماسه دفاع مقدس رزمندگان را الهام گرفته از قیام عاشورا دانست و بیان کرد: رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس نشان دادند که با دستان خالی می‌توان کارهای بزرگی انجام داد و حماسه‌های عظیمی خلق کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه پاسداری وظیفه سنگینی است تاکید کرد: اکنون باید از معیشت مردم، از اشتغال و رفاه مردم پاسداری کنیم و برای رفع مشکلات و تأمین نیازهای مردم نیاز به تلاش ویژه داریم.

رضایی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ پاسداری، فرهنگ و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی خاطر نشان کرد: باید این فرهنگ در عرصه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و دیگر حوزه‌ها نیز وارد شود چراکه در فرهنگ حاج قاسم سلیمانی، اختلاس و رانت‌خواری، پارتی بازی، ویژه‌خواری و آقازاده بازی جایی ندارد.

کد 300

کد خبر: 34666

منبع: تسنیم

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0