5 شهریور 1402 - 10:29 ب.ظ

بمناسبت هفته دولت؛

مراسم شهدای کارمند و بسیجی مازندران برگزار شد

مشاور استاندار مازندران، کسانی هستند که عکس شهدا را می بینند ولی عکس راه شهدا عمل می کنند.

مراسم شهدای کارمند و بسیجی مازندران برگزار شد

به گزارش عصر اصفهان از خبرنگار اعزامی به مازندران _ سيدمحمدحسين مجيدی

جانباز حامد اسماعیلی مشاور استاندار مازندران در امور معلولان گفت:به علت عدم تبیین راه شهدا و اهداف مقدسشان برخی از جوانان انتظارات شهدا را نمی‌دانند و با رفتارهای ضد ارزشی برآمده از ناآگاهی و تبلیغات رسانه های معاند و کم کاری برخی از مسئولین فرهنگی و اجتماعی رفتارهای هیجانی دارند، مسئولین باید بدانند شکر نعمت مسئولیت، خدمت به مردم است و آنهایی که برای امت اسلامی فعالیت جهادی ندارند کسانی هستند که عکس شهدا را می بینند ولی عکس راه شهدا عمل می کنند.
اسماعیلی ضمن تبریک هفته دولت افزود: ای کاش مراسم شهدا خاص عمل به وصیت نامه و منویات شهدا بود شهدا تابع اسلام. ولایت پذيری و رعایت حجاب و.. بودند .
سرهنگ شعبانی مسئول بسیج کارمندی ادارات استان مازندران گفت: امروز بمناسبت بزرگداشت هفته دولت و روز بسیج کارمندان با محوریت شهید محمد تقی عظیمی شهید شاخص بسیج کارمندی مازندران با حضور دکتر سید محمود حسینی پور نوری استاندار و مسئولان استان مازندران در مجموعه فرهنگی شهید عظیمی بابلسر برگزار شد. در این برنامه از خانواده معظم شهدای بسیج کارمندی ، مدیران جهادی و کارمندان نمونه بسیجی تقدیر شد‌.
سرهنگ شهرام نوری که به نمایندگی از طرف فرمانده سپاه کربلای مازندران در مراسم حضور داشت گفت: ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجائی و باهنر و همچنین شهدای کارمند استان مازندران ، گرامیداشت یاد شهدا و معرفی شهدای شاخص یکی از برنامه های مهم و تاثیرگزار سازمانهای بسیج اقشار در راستای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت می باشد‌.
مسئول بسیج اقشار سپاه مازندران افزود ما برای هر قشری یک بسیج داریم که هر کدام مراسمی برگزار می کنند. نوری ادامه داد: شهید محمد تقی عظیمی یکی از شهدای شاخص بهزیستی استان مازندران است که در ۵ اسفند ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۶ بشهادت رسید.
کاظم زاده فرمانده بسیج بهزیستی کشور نیز گفت : از دست اندرکاران این مراسم بزرگ‌ تشکر دارم و امیدوارم بتوانیم راه شهدا که همان اطاعت از ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی است را ادامه دهیم.
مجتبی قلی پور فرماندار بابلسر گفت: شهید محمدتقی عظیمی از یاران امام خمینی (ره) بود و او در سال ۱۳۴۲ از بابلسر با موتورسیکلت تا قم رفت و آمد می کرد و اعلامیه های امام را بین مردم بابلسر توزیع می کرد زمان جنگ هم با پسرش در جبهه همرزم بود و پس از شهادت پیکرش بعد از ده سال به بابلسر برگشت و از شهدای شاخص مازندران بویژه از کارمندان بهزیستی بود. او اهل قلم بود و کتاب‌هایی از او منتشر شده است
دکتر مریم مجيدی درچه فرمانده پایگاه بسیج بهزیستی شهرستان فلاورجان استان اصفهان در این مراسم حضور داشت و یاد شهدا را گرامی داشت.

کد خبر: 136816

نویسنده: سید محمدحسین مجیدی درچه

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0