7 بهمن 1402 - 10:00 ق.ظ

محدویت های جدید نوجوانان غربی در متا

به گزارش TechCrunch، محدودیت‌های جدیدی را در فیس‌بوک و اینستاگرام برای نوجوانان اعمال خواهد شد تا مانع از ارسال پیام به خصوصی آنها شود.

محدویت های جدید نوجوانان غربی در متا

اینستاگرام تا کنون، بزرگسالان بالای 18 سال را از ارسال پیام به نوجوانانی که آنها را دنبال نمی‌کنند، محدود می‌کرد. محدودیت های جدید به طور پیش فرض برای همه کاربران زیر 16 سال و در برخی مناطق جغرافیایی زیر 18 سال اعمال می‌شود. در مسنجر، کاربران فقط از دوستان فیس بوک یا افرادی که در مخاطبین خود دارند، پیام دریافت می کنند.

متا همچنین کنترل‌های والدین را با اجازه دادن به آنها برای اجازه یا رد تغییرات در تنظیمات حریم خصوصی پیش‌فرض توسط نوجوانان قوی‌تر می‌کند. قبلاً، وقتی نوجوانان این تنظیمات را تغییر می‌دادند، والدین اعلان دریافت می‌کردند، اما نمی‌توانستند هیچ اقدامی در مورد آنها انجام دهند. مثلا اگر یک کاربر نوجوان بخواهد حساب خود را از حالت خصوصی عمومی کند، یا تلاش کند کنترل‌هایی را در مورد افراد تغییر دهد، والدین می‌توانند او را مسدود کنند.

متا اعلام کرده همچنین در حال راه‌اندازی قابلیتی است که از دیدن تصاویر ناخواسته و نامناسب نوجوانان در پیام های ارسالی توسط افراد مرتبط با آنها جلوگیری می‌کند. این شرکت اضافه کرد که این ویژگی در چت‌های رمزگذاری‌شده سرتاسری نیز عمل می‌کند.

متا اخیرا نیز  ابزارهای جدیدی را برای محدود کردن نوجوانان از مشاهده آسیب به خود در فیسبوک و اینستاگرام ارائه کرد. متا قرار است در 31 ژانویه(11بهمن) سال جاری در برابر سنای آمریکا، در مورد مسائل مربوط به ایمنی کودکان شهادت دهد.

قبلا یکی از کارمندان سابق متا در سنای ایالات متحده که گفته بود این شرکت از آزار و اذیت و سایر آسیب‌هایی که نوجوانان روی پلتفرم‌هایش با آن‌ها روبه‌رو می‌شوند آگاه بوده، اما نتوانسته علیه آنها اقدام کند.

محدویت های جدید نوجوانان غربی در متا

کد خبر: 141653

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0