20 اسفند 1402 - 11:00 ق.ظ

فرزند آوری ؛ به نام ایران به کام عمان

این روزها ایرانی ها عادت کرده اند به تصمیمات خلق الساعه ای که یکی دو نماینده بی نام و نشان نیز از گوشه و کنار ایران مامور پیگیری این تصمیمات می شوند و بی اعتنا به تذکر اهالی علم و پژوهش، بر طبل خالی این تصمیمات بی پشتوانه علمی و جامعه شناختی می کوبند.

فرزند آوری ؛ به نام ایران به کام عمان

آخرین شاهد این مدعا نیز مهاجرت بانویی فرزندآور به عمان با 10 فرزند قد و نیم قد که رسانه ملی آن را گهر نابی یافته بود و هر از چندی پای سخنان گهربار! وی می نشست وبا رعایت حجب و حیا از چگونگی این رفتار غیر متعارف یک خانواده می پرسید و آن را الگویی بلامنازع برای آینده ایران بر می شمرد.

اما حالا مهاجرت یکباره این بانوی فرزندآور به عمان و اطلاع رسانی وسیع این تصمیم عملی شده در فضای مجازی، آب سردی شد بر پیکر آن هایی که یک رفتار به دور از حقایق اجتماعی را تبلیغ می کردند.

بانویی که ایران را بهشت خوانده بود، بی شک با این میل و رغبتی که در فضای مجازی برای مهاجرت از خود نشان داده است، از بهشت رانده نشده، بلکه با اراده خود پا از بهشت بیرون گذاشته و راهی عمان شده است که خوشبینانه ترین پیامی که به مخاطبین مخابره می کند این است که “چند صباحی رسانه ای از ما خواست تا بر طبل سیاست هایش بکوبیم، ما هم کوبیدیم و حالا شاید لازم باشد طبل را عوض کنیم تا صدایی واضح تر از گذشته به گوش خفتگان بنوازیم”، باشد که درس عبرتی شود برای آن هایی که انشا هایشان را از نیمه و با صدای بلند می خوانند…

کد خبر: 143148

نویسنده: رضا صالحی پژوه

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0