9 دی 1402 - 3:30 ب.ظ

عصارزادگان منتخب جشنواره چهره ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران شد

رئیس گروه صنایع غذایی جرعه منتخب پانزدهیمن جشنواره چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران شد و از وی تجلیل به عمل آمد.

 

 

به گزارش عصر اصفهان، هفدهمین جشنواره تولید کنندگان و مدیران جوان و پانزدهمین جشنواره معرفی چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران با حضور علی آقا محمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری  برگزار شد.

در این مراسم ضمن تجلیل از محمد عصارزادگان، رئیس گروه صنایع غذایی جرعه،  وی به عنوان چهره ماندگار صنعت ایران معرفی شد.

عصارزادگان در حاشیه مراسم تجلیل از منتخبین این جشنواره، به خبرنگار ما گفت: گروه صنایع غذایی جرعه با افتخار تامین بخشی از سفره مردم  را بر عهده دارد و این کار برای من امری مقدس است که اگز هزاربار هم به عقب برگردم، باز هم این حرفه را برگزینم.

وی ادامه داد: ما در دوران جنگ تحمیلی برای تامین آرد مورد نیاز مردم، شبانه روز تلاش کردیم و امروز نیز در جنگ نابرابر اقتصادی غرب علیه ایران در کنار مردم ایران ایستاده ایم .

این کارآفرین نمونه کشوری بیان کرد: در تمام این سال ها ما تلاش کردیم توسعه کمی و کیفی محصول خود را در دستور کار قرار دهیم و موفقیت های خوبی نیز به دست آوردیم و خوشحالیم که در بررسی های کیفی دستگاه های ذیربط همواره توانستیم سربلند بیرون بیاییم، اما مهمتر از آن رضایت مردم از گروه صنایع غذایی جرعه است که این موضوع در نظرسنجی ها مشخص و بزرگترین افتخار این مجموعه نیز رضایت مردم از ما می باشد.

بنا بر این گزارش، محمد عصارزادگان پیش از این به عنوان پیشکسوت صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نیز شناخته شده بود.

کد خبر: 140742

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0