12 دی 1402 - 1:00 ب.ظ

طارمی با اینتر توافق کرد

رسانه‌های ایتالیایی از توافق نهایی باشگاه اینترمیلان با مهدی طارمی برای عقد قراردادی ۲ ساله برای بازی در سری آ خبر دادند.

طارمی با اینتر توافق کرد

سایت «Noticias Ao Minuto» به نقل از سایت «توتو مرکاتو وب» گزارش داد که مهدی طارمی با مدیران باشگاه اینتر، برای انتقال به نراتزوری در تابستان سال ۲۰۲۴ به توافق رسیده است.

در حالی که پیش از این رسانه‌ها از علاقه‌مندی په په ماروتا، رئیس باشگاه اینتر به مهدی طارمی، ستاره تیم ملی فوتبال ایران سخن گفته بودند به نظر می‌رسد این انتقال در مراحل پایانی خود قرار دارد و تا حدود زیادی باید حضور این بازیکن در سری آ را در فصل آینده قطعی دانست. دستمزدی که برای طارمی در نراتزوری درنظر گرفتند، سالیانه ۳.۵ میلیون یورو است.

ستاره تیم ملی کشورمان که به دلیل آقای گلی در فصل گذشته لیگ پرتغال با ۲۲ گل، مشتریان بزرگ زیادی مثل اینتر، میلان، منچستر یونایند، سویا، تاتنهام و ویارئال را به دنبال خود می‌دید، به دلیل زیاده خواهی باشگاه پورتو در لیگ پرتغال ماندنی شد. به همین دلیل وی تمایلی به تمدید قرارداد با پورتو ندارد هرچند تا پایان فصل جاری در این تیم خواهد ماند.

از سوی دیگر باشگاه اینتر هم علاقه‌ای به پرداخت مبلغ لازم برای فعال‌سازی بند جدایی طارمی در زمستان ندارد به همین دلیل از طریق واسطه‌ها در حال مذاکره با اطرافیان ستاره ایرانی است تا با وعده پرداخت پاداش به نزدیکان و مدیربرنامه وی بتواند در تابستان آینده بدون پرداخت مبلغ رضایتنامه با خیال راحت دیگر مشتریان را کنار بزند و او را به سن سیرو بیاورد.

سایت «توتو مرکاتو وب» نیز گزارش داد که طارمی با مدیران باشگاه اینتر، برای انتقال به نراتزوری در تابستان سال ۲۰۲۴ به توافق رسیده است و مهاجم تیم ملی ایران به زودی قراردادی دو ساله‌ای با درآمد سالانه ۳ میلیون یورو با اینتر امضا می‌کند.

طارمی در ۱۷۱ دیداری که با پیراهن پورتو به میدان رفته، آمار ۸۶ گل و ۵۳ پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

کد خبر: 140857

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0