13 دی 1400 - 11:05 ق.ظ

سرپرست فرمانداری شهرضا مطرح کرد؛

شهرضا آماده استقبال از کاروان شهدای گمنام

سید امیر جعفری سرپرست فرمانداری شهرستان شهرضا گفت: روز ۱۳ دیماه همزمان با سالگرد شهادت شهید سلیمانی، شهرضا میزبان کاروان شهدای گمنام اصفهان خواهد بود.

به گزارش عصر اصفهان ؛ جعفری به بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و مراسم استقبال از کاروان شهدای گمنام اشاره کرد و اظهار داشت: روز ۱۳ دی ماه همزمان با دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همچنین دهه بصیرت، کاروان شهید کاظمی که حامل پیکر پاک ۱۰ تن از شهدای گمنام عزیز به مقصد اصفهان است از شهرستان شهرضا عبور کرده و طی ساعاتی مردم شهید پرور شهرستان آماده استقبال و بهره گیری معنوی از حضور این شهدا در شهرستان خواهند بود.

وی با بیان اینکه جلساتی در خصوص برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم برای استقبال با شکوه از این شهدای گرانقدر در شهرستان شهرضا برگزار شده است، گفت: اقدامات لازم در خصوص اطلاع رسانی گسترده و فضاسازی مناسب شهری توسط شهرداری‌ها، دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه انجام شده است.

  • مراسم وداع با پیکر دو شهید گمنام در شهرضا

سرپرست فرمانداری شهرضا با بیان اینکه در شامگاه روز پنجشنبه مورخ ۱۶ دی ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم وداع با پیکر دو شهید گمنام در این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: روز جمعه ۱۷ دی ماه نیز مراسم تشییع و تدفین این دو شهید در شهر منظریه برگزار می‌شود.

وی ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم و ضرورت حضور مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهرستان در برنامه‌های یاد شده، بیان کرد: از عموم مردم متدین به خصوص جوانان عزیز انقلابی می‌خواهیم تا در طرح پویش مجازی قهرمان من (شخصیت و ویژگی‌های سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی) و پویش قهرمان شرکت کنند.

جعفری بیان داشت: مقرر شد با عنایت به دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی دستگاه‌های فرهنگی و نهادهای مردمی نسبت به تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی اقدام کنند.

203

کد خبر: 46825

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0