21 فروردین 1403 - 11:03 ق.ظ

لیاقت قهرمانی را داریم و بخت اول قهرمانی هستیم؛

شروع تمرینات گیتی‌پسند از خرداد ماه

کارشناس فوتسال در گفت‌وگو با عصر اصفهان، تیم ملی ایران را بخت اول قهرمانی در جام ملت‌های فوتسال آسیا دانسته و گفت: جام ملت‌ها همیشه برای ما مهم بوده و من اعتقاد دارم که تیم و کادر فنی بسیار خوبی داریم و امکانات خوبی هم در اختیار تیم قرار گرفته و باور دارم که شانس اول قهرمانی هستیم‌.

شروع تمرینات گیتی‌پسند از خرداد ماه

محمد کشاورز گفت: احساس می‌کنم که تیم ما از همه نظر برای این مسابقات آماده است و امیدوارم بتوانیم قهرمانی را از ژاپن پس بگیریم چون لیاقت قهرمانی را داریم.
وی افزود: پا لیاقت اول بودن در آسیا را داریم اما اعتقاد دارم که کار سختی پیش رو خواهیم داشت چون همه تیم‌ها با تمام توان در این مسابقات شرکت می‌کنند؛ با همه این تفاسیر باور دارم که ایران شانس اول قهرمانی است و امیدوارم که ای مهم به دست بیاید.
کشاورز با بیان اینکه مسابقات جام ملت‌ها پیش درآمدی برای حضور در جام جهانی است، گفت: ما باید قبل از هر چیز همه تمرکزمان را روی قهرمانی در آسیا بگذاریم و البته دور از دسترس هم نیست؛ این جام ملت‌ها سهمیه جام جهانی است و انگیزه تیم‌ها را بالا می‌برد و به جذابیت بازی‌ها کمک می‌کند.
وی ادامه داد: ما برای حضور در جام جهانی مشکلی نخواهیم داشت بلید تمرکز کنیم که قهرمان شویم و قطعا بازی‌های سختی در پیش داریم اما پتانسیل رسیدن به قهرمانی را داریم.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با اشاره به حضور شاگردانش در تیم ملی گفت: به نظرم انتخاب بازیکنان را بلید بر عهده سرمربی تیم بگذاریم و اجازه دهیم که وحید شمسایی بنا به سلیقه و تاکتیکی که دارد، بازیکنان دلخواهش را به تیم دعوت کند؛ بازیکنان گیتی پسند عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند خودشان را به سرمربی تیم تحمیل کنند.
وی افزود: به نظرم وقتی از یک تیم تعداد بیشتری بازیکن به تیم ملی دعوت می‌شود، هماهنگی بین بازیکنان بیشتر خواهد بود اما اعتقاد دارم که همه بازیکنان فعلی تیم ملی کیفیت بالایی دارند و وحید شمسایی بهترین بازیکنان را به تیم ملی دعوت کرده است.
این کارشناس فوتسال ژاپن را جدی‌ترین رقیب ایران برای کسب عنوان قهرمانی دانسته و گفت: ژاپن نسبت به سایر رقبای ما شرایط بهتری دارد و همیشه رقیب سنتی ما بوده با این حال باور دارم که ما از ژاپن خیلی بهتر هستیم و امیدوارم بتوانیم قهرمانی که لیاقتش را داریم از ژاپنی‌ها پس بگیریم‌
وی در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت تیم گیتی‌پسند پرداخته و گفت: حس می‌کنم که گیتی‌پسند امسال یکی از کم رونق‌ترین نقل و انتقالات را پشت سر بگذارد خیلی دنبال اضافه کردن بازیکن نیستیم؛ ما تلاش می‌کنیم شاکله اصلی تیم‌مان را حفظ کنیم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد چند بازیکن جوان به تیم اضافه خواهند شد و تلاش داریم با تغییرات کمی فصل بعد را شروع کنیم‌
کشاورز درباره زمان شروع تمرینات گیتی‌پسند گفت: طبق برنامه‌ای که به ما اعلام کرده‌اند، لیگ ۲۰ تیرماه آغاز خواهد شد و بر همین اساس ما هم تمرینات‌مان را از اواسط خرداد ماه شروع می‌کنیم نا در یک بازه ۴۰ الی ۵۰ روزه آماده حضور در لیگ شویم.

کد خبر: 143646

نویسنده: مسافر آزاد

منبع: عصر اصفهان

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0