2 تیر 1399 - 9:12 ق.ظ

مهاجم استقلال :

شانس پرسپولیس برای قهرمانی از همه تیم‌ها بیشتر است

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به اختلاف امتیاز پرسپولیس با سایر تیم‌ها، شانس این تیم برای قهرمانی از سایرین بیشتر است، اما امیدوارم بتوانیم تمام بازی‌هایمان را ببریم و در پایان به جایگاه خوبی برسیم.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به اختلاف امتیاز پرسپولیس با سایر تیم‌ها، شانس این تیم برای قهرمانی از سایرین بیشتر است.

مرتضی تبریزی با اشاره به شرایط مصدومیتش اظهار داشت: بعد از وقفه‌ای که در لیگ افتاد در بهترین فرم خودم قرار داشتم، اما در برخوردی که در بازی دوستانه داشتم مصدوم شدم. فعلا فیزیوتراپی می‌کنم تا به شرایط عمل برسم.

وی افزود: هنوز خودم باورم نمی‌شود رباط صلیبی من پاره شده است. در این ۱۰ سالی که در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کنم یادم نمی‌آید که مصدوم شده باشم، اما امسال بدشانسی‌های من با این مصدومیت سنگین تکمیل شد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: به هیچ وجه فکر نمی‌کردم رباطم پاره شده است و حس کردم مینیسک پایم است، اما دکتر تیم فردای آن روز تشخیص داد که رباطم پاره شده است. بعد از آن بدترین لحظه، زمانی بود که نمی‌دانستم چگونه به پدر و مادرم اطلاع بدهم.

کد 300

کد خبر: 44357

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0