11 آبان 1402 - 11:16 ق.ظ

گمانه زنی های رسانه ای برای سرنوشت بازی تیم های الاتحاد و سپاهان؛

سپاهان بازنده شد؟!

بر اساس گمانه زنی های رسانه ای و نه اعلام رسمی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، نتیجه دیدارسپاهان- الاتحاد، 3 بر صفر به نفع تیم الاتحاد اعلام شده است.

عصر اصفهان-نرگس رضایی

و علاوه بر اعلام این نتیجه در رسانه ها که به صورت رسمی هنوز هیچ واکنشی منتشر نشده است، تیم سپاهان 200 هزار دلار جریمه نقدی شده!و سپاهان باید 3 بازی بعدی خود را نیز خارج از نقش جهان بازی کند.

دیدار تیم التحاد و سپاهان به دلیل اعتراض تیم عربستانی مبنی بر اینکه،استاندارد های ، ورزشگاه نقش جهان اصفهان مورد تایید واقع نشده است ، لغو شد.

بازی دو تیم سپاهان و الاتحاد قرار بود روز دهم مهر ماه در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود اما تیم عربستانی با تصمیم داور و ناظر مسابقه پیش از برگزاری بازی، از استادیوم خارج و مستقیما ایران را ترک کرد.
بعد ازآن تاکنون ، گزارش‌های مختلفی در خصوص تعلیق و یا لغو این مسابقه به گوش رسید، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا در بیانیه‌ای رسمی تنها به بیان این نکته بسنده کرده بود که بررسی اتفاقات مربوط به این دیدار به «کمیته مربوطه» ارجاع شده است. و هنوز خبر قطعی در مورد نتیجه نهایی اعلام نشده است.
سعودی ها در هیاهوی تبلیغاتی و رسانه ای دلیل تصمیم لغو بازی را اینگونه توصیف کرده بودند که ناظران مسابقه گزارش داده‌اند که حضور مجسمه‌ها، در بازی به مانعی برای دوربین‌های VAR تبدیل شده و از مسئولان ایرانی خواسته بوده اند آنها را بردارند که این درخواست با مخالفت رو به رو شده است!

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در حال حاضر و پس از برگزاری دو دیدار از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پس از الاتحاد ۶ امتیازی با ۴ امتیاز در رده دوم قرار دارد.در صورت رسمی شدن اعلام نتیجه ۳-۰ ،تیم اصفهانی در جدول با ۴ امتیاز بعد از نماینده عربستان که ۹ امتیازی خواهد بود در جایگاه دوم قرار می‌گیرد.

البته باشگاه الاتحاد عربستان اعلام کرد ه درباره سرنوشت دیدار برگزار نشده‌اش با سپاهان در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نامه رسمی دریافت نکرده است.

بر اساس گزارش هایی از رسانه  های عربستان، فدراسیون فوتبال عربستان هنوز ابلاغیه رسمی در رابطه با این مسابقه که در رسانه‌ها منتشر شده، دریافت نکرده است.

هنوز هیچ مقام رسمی این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است.

کد خبر: 138823

نویسنده: : نرگس رضایی

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0