19 مرداد 1402 - 11:28 ق.ظ

وزیر کشور:

زمان هفت روزه پیش ثبت‌نام انتخابات تمدید نخواهد شد

وحیدی گفت: تا امروز ۱۹ هزار و ۱۷۱ نفر متقاضیان انتخابات مجلس شورای اسلامی مراحل پیش ثبت‌نام را طی کرده‌اند و مهلت یک هفته‌ای پیش ثبت‌نام تمدید نخواهد شد.

وزیر

به گزارش عصر اصفهان، احمد وحیدی روز پنجشنبه در ابتدای ورود به همدان و در فرودگاه این شهر در جمع خبرنگاران گفت: در این سفر از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی و مراکز صنعتی و غیرصنعتی استان همدان بازدید می‌کنیم.

وزیر کشور اظهار داشت: در یک جلسه نیز با مدیران استانی گفت‌وگو خواهیم کرد.

«احمد وحیدی» وزیر کشور روز پنجشنبه به منظور بازدید از پروژه های عمرانی استان به خصوص طرح آبرسانی به همدان و شرکت در چند برنامه وارد همدان شد و مورد استقبال رسمی استاندار همدان، اعضای شورای تامین و فرماندهان نظامی انتظامی قرار گرفت.

وزیر کشور پس از ورود به همدان با حضور در مزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و در ادامه از تصفیه خانه شیخی جان بازدید می کند.

بازدید از طرح نهضت ملی مسکن ۱۱ هزار واحدی، بازدید از کارخانه شیشه، کارخانه محصولات غذایی سحر و بیمارستان ۲۷۲ تختخوابی اکباتان از جمله برنامه های وزیر کشور به همدان است.

وحیدی در سفر یک روزه به همدان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان دیدار می کند همچنین حضور در شورای تامین و سخنرانی در جمع اعضای هیات اندیشه ورز از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر کشور به همدان است.

کد خبر: 136274

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0