29 فروردین 1403 - 11:00 ق.ظ

رژیم صهیونیستی باید تنبیه می‌شد، ارتش جان فدای ملت است

به گزارش عصر اصفهان، روز گذشته مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان اصفهان به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی با حضور آیت‌الله طباطبا‌ئی‌نژاد امام جمعه و نماینده ولی فقیه در اصفهان، امیر سیاوش میهن‌دوست ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، چهار محال و بختیاری و یزد، سردار مجتبی فدا فرمانده قرارگاه صاحب الزمان(عج) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، سرتیپ دوم پاسدار حمید علینقیان‌پور فرماندهی انتظامی استان اصفهان و جمعی دیگر از مسئولان و فرماندهان انتظامی استان مقابل گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

رژیم صهیونیستی باید تنبیه می‌شد، ارتش جان فدای ملت است

ارشد نظامی آجا در در استان های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطر همه شهدای اسلام به ویژه شهدای اخیر حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران گفت: محقق شدن اهداف اسلام و نظام اسلامی آرزوی همه سربازان است و هر کرام آر هم‌رزمان ما در این راه اگر شهید شوند، جای تبریک دارد.
امیر سیاوش میهن‌دوست گفت:29 فروردین روز ارتش و حماسه‌آفرینی نیروی زمینی محوری قهرمان است که با اقتدار جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند تا از کیان جمهوری اسلامی دفاع کنند.
وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب دشمن به دنبال تجزیه کشور و ساقط کردن نظام نوپای اسلامی بود و ارتش از همان روزهای اول ماموریتش را ترکمن صحرا، خورستان، کردستان و جنوب شرق کشور آغاز کرد و از کیان کشور دفاع جانانه‌ای داشت.
ارشد نظامی آجا در در استان های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری ادامه داد: در همان دوران دشمنان خارجی و برخی از دوستان ساده‌لوح و نادان داخلی زمزمه‌های تجزیه ارتش انقلاب را شروع کرده بودند و دوست داشتند که ارتش منحل شود اما امام (ره) با ژرف‌نگری و دوراندیشی و درایت کامل روز ۲۹ فروردین ماه را به عنوان روز ارتش و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی نام‌گذاری کردند و دستور دادند که ارتش با سازو برگ و امکانات موجود در همه شهرهای کشور به رژه بپردازند.
وی در بخش دیگری از سخنانش عملیات وعده صادق را خدمت مقام معظم رهبری و ملت شریف تبریک گفته و افزود: رژیم منحوس صهیونیستی مدعی بود که کسی نمی‌تواند به خاکش نفوذ کند اما نیروهای مسلح عملیات وعده صادق را با تمام توان انجام دادند و به همه جهانیان ثابت کردند ادعاهای این رژیم جعلی تا چه اندازه تو خالی است.
امیر میهن‌دوست گفت: رژیم غاصب صهیونیستی در راستای منویات مقام معظم رهبری باید تنبیه می‌شد و شد و این نشان دهنده اقتدار و قاطعیت، ایثار، جانبازی و شهادت‌طلبی، شجاعت و گذشت نیروهای مسلح است که در زیر پرچم اسلام و ولایت لحظه‌ای از انجام وظایف‌شان غافل نمی‌شوند.
وی یادآور شد: نیروهای مسلح فرزندان غیور ملت شریف و آزاده ایران هستند و برای مقابله زورگویان، استعمارگران، مستکبران و همه کسانی چشم طمع به خاک مقدس کشورمان دارند، درنگ نمی‌کنند و پاسخگوی هرگونه سوء نیت و تعرض دشمن خواهند بود، مردم پشتیبان نیروهای مسلح هستند و نیروهای مسلح نیز در رکاب ولایت تسلیم ناپذیر و جان‌فدا، خدمت‌گزار و خادم ملت شریف ایران هستند و هر جا که نیاز باشد به کمک مردم خواهد شتافت.

کد خبر: 143910

نویسنده: : بهاره کلوندی

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0