15 آبان 1399 - 12:13 ق.ظ

راهبرد جامعه روحانیت در انتخابات 1400 حضور مشترک فعال خواهد بود

معاون امور تشکیلات جامعه روحانیت مبارز گفت: راهبرد جامعه روحانیت بر اساس آنچه که در شورای مرکزی به تصویب رسیده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سال ۱۴۰۰، راهبرد حضور مشترک فعال خواهد بود.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمدحسین موسی پور عضو شورای مرکزی و معاون امور تشکیلات جامعه روحانیت مبارز پس از برگزاری نشست مشترک جامعه روحانیت با احزاب و تشکل‌های انقلابی که صبح پنجشنبه ۱۵ آبان برگزار شد، با اشاره به استمرار این نشست ها که در ادامه جلسات سال گذشته برگزار می شود، گفت: راهبرد جامعه روحانیت بر اساس آنچه که در شورای مرکزی به تصویب رسیده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سال ۱۴۰۰، راهبرد حضور مشترک فعال خواهد بود.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه ما با عنایت به اصل خرد جمعی و همگرایی و  تقویت انسجام نیروهای انقلاب در صحنه حضور خواهیم داشت، تاکید کرد: جامعه روحانیت مبارز این حرکت را به نحوی جدی دنبال خواهد کرد و از تمام ظرفیت ها و نیروهای درون گفتمان انقلابی و ولایی برای دستیابی به تصمیمات و اقدامات مشترک بهره گیری خواهیم کرد.

موسی پور همچنین با اشاره به اینکه جامعه روحانیت مبارز اقدامات خود را با حضور تمام نیروهای انقلابی و ارزشی فعال در عرصه های سیاسی و اجتماعی آغاز کرده، افزود: برنامه ریزی و رایزنی برای ایجاد یک تشکیلات فراگیر و فعال سازی یک ساختار هدفمند در انتخابات پیش روی ادامه دارد. نشست مشترک امروز نیز در ادامه رایزنی با کنشگران سیاسی برگزار شد و مقرر شد که احزاب و تشکل های انقلابی و ولایی نمایندگان و اعضای منتخب خود را برای عضویت در هیئت موسس ساختار جدید به جامعه روحانیت مبارز معرفی کنند.

وی تاکید کرد: بدیهی است که بر اساس برنامه زمانبندی، پس از تشکیل هیئت موسس، سایر ساختارهای اجرایی برای انتخابات پیش رو شکل خواهد گرفت.

کد خبر: 37858

منبع: فارس

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0