9 شهریور 1399 - 4:10 ب.ظ

حساب مردم از متجاوزان به حقوق عامه جداست

معاون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به تصمیم گیری درباره مشکلات منطقه موسوم به «روستای ابوالفضل» در اهواز گفت: حساب آحاد مردم از متجاوزان به حقوق عامه جداست و با تحقیق و بررسی مسائل، آنچه حق است را اجرا می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، سید صولت مرتضوی در حاشیه نشست بررسی مسائل منطقه موسوم به «روستای ابوالفضل» در استانداری خوزستان، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با حضور مسئولان ارشد استان از جمله استاندار و دیگر مسئولان، جلسه مفیدی برگزار و تصمیمات مطلوبی در راستای حمایت از حقوق عامه اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان در این حوزه و استان تابع نظرات مسئولان استانی خواهد بود، افزود: در موضوع منطقه موسوم به «روستای ابوالفضل» قائل به تفکیک هستیم، در این زمینه ۲ مساله وجود دارد که یکی بحث مردم است که همواره همه دستگاه‌ها از جمله بنیاد و مسئولان استان حامی مردم هستند و بخشی آنهایی که به زمین‌های عمومی، انفال و حقوق عامه دست یازی می‌کنند.

رییس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان اضافه کرد: قطعا آنهایی که به حقوق عامه تجاوز می‌کنند حسابشان از حساب آحاد مردم جدا خواهد بود و امیدواریم با تحقیق و بررسی مناسب بتوانیم آنچه که حق است و عدل است را اجرا کنیم.

حقوق ساکنان رعایت می‌شود

فرماندار اهواز هم در حاشیه این نشست به خبرنگار ایرنا گفت: در تصمیم گیری های امروز بنا شد که حق و حقوق ساکنان منطقه ابوالفضل و مالک اصلی که بنیاد مستضعفان است، رعایت شود.

جمال عالمی نیسی افزود: جلسه امروز در استانداری، به دنبال حادثه‌ای که روز چهارشنبه در منطقه ابوالفضل پیش آمد تشکیل شده است.

کد 300

کد خبر: 39580

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0