31 مرداد 1401 - 4:00 ب.ظ

جنجال گیتاریست و استقلال؛ طلبت را ببخش به تراکتور برو

مدیران باشگاه استقلال که نام «ارسلان مطهری» را در فهرست خروجی قرار دادند برای این بازیکن شرایطی را تعیین کردند که با مخالفت وی همراه شد؛ او در آخرین ساعات نقل و انتقالات تلفن همراهش را از دسترس خارج کرد تا جنجال بزرگی شکل گیرد.

جذب بازیکن در روزهایی که استقلال بازیکن نداشت این تیم را با چالش بزرگی روبرو کرد، چالشی که باعث شد تا جنجال ارسلان مطهری شکل بگیرد!

به هفته‌ها پیش بر می‌گردیم، به روزهایی که فرهاد مجیدی پس از قهرمانی استقلال در لیگ برتر از سمت خود استعفا کرد و این تیم سرمربی نداشت، جواد نکونام گزینه اول مدیران استقلال برای نشستن روی نیمکت بود اما او بنا به دلایلی از قبول این سمت صرفه‌نظر کرد تا انتقادات هواداران از عملکرد آجورلو به اوج خود برسد؛ در روزهایی که او برای مرد اول نیمکت تیمش در حال مذاکره با مربیان مختلف بود همزمان مذاکراتی با چند بازیکن صورت گرفت تا این تیم از بازار نقل و انتقالات عقب نماند. موضوعی که باعث شد امروز به چالش بزرگی برای مجموعه استقلال تبدیل شود.

جنجال گیتاریست و استقلال؛ طلبت را ببخش به تراکتور برو/ا رسلان از دسترس خارج شد

زمانی مدیران استقلال مشغول بستن تیم بودند هرگز فکر نمی‌کردند روزی ممکن است مهدی قایدی به ایران برگردد و سیاوش یزدانی کارت معافیت بگیرد. این اتفاقات باعث شد تا آنها که فهرست تیمشان را کامل کرده بودند با دردسر عجیبی به نام تکمیل لیست آبی‌پوشان مواجه شوند. طبق قانون اگر باشگاهی بخواهد نام بازیکنی را از فهرست خارج کند باید ۲۰ روز قبل از تاریخ انتهای نقل و انتقالات این کار را انجام دهد در غیر این صورت باید یک‌طرفه قرارداد بازیکن را فسخ و ضرر و زیان قرارداد را بپردازد، اما استقلال که این قانون را رعایت نکرده بود به یکباره ارسلان مطهری و سیدمحمد حسینی را در فهرست خروج قرار داد.

سیدمحمد حسینی که در ابتدای فصل به استقلال پیوسته بود پس از چند جلسه مذاکره با مدیران استقلال به توافق رسید تا از این تیم بدون جارو جنجال جدا شود، او در مصاحبه با خبرنگار ورزشی ایرنا اعلام کرد: اولین فردی که به من گفت در فهرست خروجی قرار گرفته‌ام ساپینتو بود، او مرا در تمرین فراخواند و گفت تو از نظر فنی و اخلاقی بازیکن بسیار خوبی هستی و آینده درخشانی در فوتبال خواهی داشت اما با توجه به اینکه مدافعان استقلال بر گشته‌اند چاره‌ای ندارم جز اینکه بر خلاف میل باطنی‌ام نام تو را در فهرست خروجی قرار دهم. گرچه جدایی با این شرایط ناراحت کننده است اما از باشگاه استقلال ناراحت نیستم. در این فوتبال چنین اتفاقاتی طبیعی است و برای ساپینتو و مجموعه استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.

جنجال گیتاریست و استقلال؛ طلبت را ببخش به تراکتور برو/ا رسلان از دسترس خارج شد

این بازیکن در نهایت در آخرین ساعات نقل و انتقالات با دریافت فسخ قراردادش راهی باشگاه تراکتور شد تا با این تیم تبریزی قرارداد همکاری امضا کند.

همه آنهایی که ارسلان مطهری را می‌شناسند به خوبی می‌دانند او چقدر به استقلال و رنگ آبی تعصب دارد و چقدر زحمت کشید تا پیراهن استقلال را بپوشد. او در این سال‌ها که استقلالی بود با تمام وجود برای این تیم بازی کرد و با آن شادی منحصر به فردش در حالی که گیتار می‌نواخت برای خود جایگاهی رفیع در دل هواداران استقلال دست و پا کرد.

ارسلان که به شدت از قرار گرفتن نامش در فهرست خروجی استقلال ناراحت بود با مدیران استقلال به توافق نرسید، او به شدت از شرایطی که مدیران استقلال برای جدایی او گذاشتند شاکی و در نهایت چالشی را برای این تیم به وجود آورد که به طور حتم تبعات سنگینی را به همراه خواهد داشت.

جنجال گیتاریست و استقلال؛ طلبت را ببخش به تراکتور برو/ا رسلان از دسترس خارج شد

ارسلان مطهری که قراردادش با استقلال در انتهای فصل گذشته به پایان رسیده بود پس از گفت و گو با آجورلو برای امضای قرارداد جدید به توافق رسید و روی برگه‌ای که عدد ۲ ساله نوشته شده را امضا کرد. مبلغ قرارداد مطهری بابت هر فصل ۱۲ میلیارد تومان است که با احتساب آبشن‌هایی که در آن وجود دارد او می‌تواند برای ۲ فصل حضور در استقلال ۲۵ میلیارد تومان دریافت کند.

مطهری بابت فصل گذشته ۳ میلیارد تومان از استقلال طلبکار است و طبق توافقاتی که در ابتدای فصل داشت باید ۵ میلیارد تومان به عنوان پیش قرارداد فصل جدید دریافت می‌کرد که این اتفاق تا به امروز رخ نداده است.

مدیران استقلال در جلساتی که با این بازیکن داشتند به او اعلام کردند از مطالبات خود صرف نظر کرده و راهی تیم تراکتور شود، مطهری که از قرار گرفتن نامش در فهرست خروج شاکی بود هیچ کدام از این شرایط را قبول نکرد. در آخرین روز نقل و انتقالات نیز مذاکرات ره به جایی نبرد و مطهری به یکباره تلفن همراهش را از دسترس خارج کرد و این موضوع تا آخرین ساعت نقل و انتقالات ادامه داشت و او در آخرین تماسی که با یکی از مدیران استقلال داشت مبنی بر اینکه برای پرداخت مطالباتش گفت و گو کنند اعلام کرد در فاصله یک ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات نمی‌تواند با تیمی به توافق رسیده و فسخ نمی‌کند. در نهایت هم این چالش برزگ شکل گرفت.

کد خبر: 119715

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0