27 شهریور 1399 - 7:22 ب.ظ

تیم‌های صنعت مس به یک برند ورزشی در کشور تبدیل‌ شده‌اند

مشاور مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران گفت: هم‌اکنون تیم‌های ورزشی صنعت مس به یک برند فرهنگی و ورزشی در سطح کشور تبدیل شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از ایرنا، حیدر ضیغمی با قدردانی از حضور نماینده مردم ورزقان و خاروانا در تمرین تیم فوتسال سونگون و ابلاغ پیام قدردانی و خسته نباشید اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت مس، به بازیکنان و کادر فنی تیم مس سونگون افزود: موفقیت باشگاه‌های مس باعث انگیزه و شادی در میان مردم استان آذربایجان شرقی و کرمان می‌شود.

وی با آرزوی موفقیت برای تیم مس سونگون در فینال لیگ برتر فوتسال و سایر تیم‌های فوتبال زیرمجموعه شرکت مس در استان کرمان اظهار داشت: از سال گذشته و با دستور مدیرعامل صنایع ملی مس ایران ارتقای سطح فنی و حرفه‌ای باشگاه‌ها در دستور کار قرار گرفته که این تیم‌ها حضور مؤثر و پررنگ‌تری در سطح مسابقات ملی و بین‌المللی داشته باشند.

مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت صنایع ملی مس ایران افزود: خوشبختانه در طول یک سال گذشته و با تلاش جمعی اکنون شاهد به ثمر نشستن این سیاست‌ها و کسب نتایج خوب از سوی باشگاه‌ها هستیم و این تیم‌ها مایه افتخار مردم استان و کشور شده‌اند.

وی بخش دیگری از سخنانش حمایت خوب مسئولان شهرستان از باشگاه مس سونگون را نشانی از توجه ویژه به ورزش و اهمیت ورزش قهرمانی در نشاط جامعه دانست و گفت: باشگاه مس سونگون ورزقان جزو افتخارات صنعت مس است و تلاش بازیکنان و کادر فنی و مدیران باشگاه در مسیر کسب سومین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر فوتسال برای مدیران پوشیده نیست.

دیدار فینال لیگ برتر فوتسال سی‌ام خرداد در سالن پیروزی اصفهان و ششم تیر در سالن پورشریفی تبریز بدون حضور تماشاگران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مدنظر ستاد ملی کرونا برگزار خواهد شد.

کد 300

کد خبر: 40676

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0