11 آذر 1402 - 12:00 ق.ظ

او تمام تلاش‌های غرب برای حمله به روبل روسیه را خنثی کرد

تمجید غرب از اقدامات رئیس بانک مرکزی روسیه

به گزارش خبرگزاری ها نشریه آمریکایی «پولیتیکو» الویرا نبیولینا، ‌رئیس بانک مرکزی روسیه را در رتبه بندی «بانفوذترین افراد» قرار داد و به او عنوان «ویرانگر سال»‌ اعطا و اعلام کرد که این نام‌گذاری بدان دلیل است که‌ او تمام تلاش‌های غرب برای حمله به روبل روسیه را خنثی کرد.

تمجید غرب از اقدامات رئیس بانک مرکزی روسیه

این نشریه معتقد است که اقدامات انجام شده توسط بانک مرکزی روسیه به رهبری نبیولینا، با حمایت از پول روبل روسیه به اقتصاد روسیه کمک کرده است. پولیتیکو می‌گوید: «نبیولینا این عنوان را به دست آورد، زیرا سیاست پولی جدی او چندین بار روبل را نجات داد و آن را حفظ کرد تا اقتصاد کشور روسیه روی پای خود  بایستد».

این نشریه افزود که استراتژی نبیولینا در غلبه بر عواقب تحریم‌های بی‌سابقه‌‌ غرب که هدف آن خالی کردن خزانه‌داری روسیه بود، موفق شد.

پولیتیکو می‌گوید که به افرادی که با تدبیر و اقدامات خود، «مسیر بازی را به شیوه‌های غیرمنتظره‌ای تغییر می‌دهند» صفت ویرانگر می‌دهد.

پس از اعمال تحریم‌های گسترده غرب علیه روسیه به دنبال جنگ اوکراین تیم اقتصادی دولت روسیه مجموعه ای از تصمیمات را اتخاذ کرد که ثبات مالی و اقتصادی این کشور را تقویت کرد.

به گزارش خبرنگار ما، نشریه مزبور درباره اقدامات بانک مرکزی ایران برای حفظ ارزش ریال در مقابل تحریم ها، هنوز چیزی منتشر نکرده است.!

کد خبر: 139883

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0