27 تیر 1402 - 9:29 ق.ظ

باحضور شهردار اصفهان:

تفاهم نامه همکاری میان تخت فولاد و آرامستان باغ رضوان

امضای تفاهم نامه همکاری تحت عنوان هم آینه میان قبرستان تاریخی تخت فولاد و آرامستان باغ رضوان با هدف تجلی هویت تاریخی،دینی و هنری تخت فولاد در باغ رضوان و اجرای پروژه های مشترک منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری میان تخت فولاد و آرامستان باغ رضوان

ابراهیم عمرانی مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد به تشکیل کمیته ای متشکل از صاحب نظران و اساتید حوزه تاریخ از شناسایی ظرفیت های مشترک میان این دو آرامستان اشاره کرد وافزود: مأموریت مجموعه تخت فولاد علاوه بر حفظ هویت این میراث ارزشمند اقدام در جهت تکثیر و برجسته سازی آن می باشد که هم آینه حرکتی برای شروع این جریان فرهنگی می باشد.
عمرانی با ابراز امیدواری در خصوص تجلی و احیای میراث ملموس و ناملموس تخت فولاد در باغ رضوان از ارائه گزارش اقدامات مشترک در پس این توافقنامه در شش ماه آینده خبر داد.
همچنین در این نشست علی حاجیان مدیرعامل آرامستان های شهرداری اصفهان به ظرفیت های فراوان در سرزمین تخت فولاد، باغ رضوان را بعنوان امتداد تخت فولاد بیان کرد و بر لزوم بهره گیری از هویت تاریخی ؛هنری و مذهبی تخت فولاد برای مدیریت باغ رضوان تاکید کرد.
وی در ادامه بر لزوم تکثیر و انتشار ثروت عظیم و گرانبهای تخت فولاد در باغ رضوان تاکید و امضای توافقنامه هم آینه را گامی مهم در مسیر مدیریت تعالی باغ رضوان دانست.

کد خبر: 135618

نویسنده: احمد طبق چی

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0