9 اسفند 1401 - 9:14 ق.ظ

برای چندمین بار صورت می گیرد؛

تجمع اعتراضی جمعی از بازنشستگان و شاغلان مخابرات

صبح امروز دوشنبه هشت اسفندماه جمعی از بازنشستگان وشاغلین مخابرات اصفهان برای تظلم خواهی تجمع اعتراضی در محل ساختمان مرکزی مخابرات اصفهان چهارباغ بالا برگزار کردند.

جمعی از بازنشستگان مخابرات اصفهان می گویند سال ۸۹ مصوب شده بود که مطالبات رفاهی و اعیاد و مناسبت ها و همچنین مقاطع تحصیلی دانش آموزان همچون کارکنان شاغل پرداخت شود. که مخابرات ایران از این قانون سربار می زند.
این عده همچنین خواستار مشکل بیمه تکمیلی که از ۲۰ درصد به ۵۰ درصد رسیده است و حدود ۲۰ ماه است برای برخی از بازنشستگان پرداخت نشده وآنان را با مشلات عدیده مواجه نموده است به طوری که برخی از یک میلیون تا صد میلیون تومان طلبکارند.

لازم به ذکر است حداقل بن غیرنقدی بایستی سالانه ۵۵ درصد از حداقل حقوق را شامل می‌شود که متاسفانه مدیران مخابرات ایران از این حق قانونی سرباز می زنند و فقط وعده و وعید می دهند .
این عده با شعارهای سهامدار عمده ، حق ما را خورده و سلطانی حیا کن ، آیینامه را اجرا کن و اجرای آیئنامه حق مسلم ماست خواستار توجه همه مسئولان به حل این مشکل شدند.


امید است باورود نمایندگان استان و همچنین دادستان ومدعی العموم واستانداری مشکل 13 ساله این پیشکسوتان که اکثرا رزمنده وایثارگر هستند حل گردد.

کد خبر: 131982

نویسنده: بهمن توکلی فرد_پژوهشگر روابط عمومی ورسانه

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0