9 شهریور 1400 - 6:42 ب.ظ

بیانیه جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت بمناسبت یوم الله 22 بهمن

جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت ایران اسلامی بمناسبت چهل و دومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بیانیه‌ای را صادر

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از فارس/ جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت ایران اسلامی بمناسبت چهل و دومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بیانیه‌ای را صادر و در آن تاکید کرد: یوم الله 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در هر سال فرصتی است برای تجدید بیعت مردم خداجو و انقلابی ایران با آرمان ها و اصول انقلاب و اعلام آمادگی برای صیانت و حفظ این اصول و انقلاب مبتنی بر آن

در بخشی از این پیام آمده است:  بر مسئولین مختلف نظام جمهوری اسلامی فرض است که در این یوم الله تضمین های کافی و عملی برای بقای نظام بر این اصول و آرمان ها را  به این مردم وفادار و شریف ارائه کنند و خود برهمین مشی و طریق حرکت کنند.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین

22 بهمن باید سرمشق ما باشد در طول زندگى؛ و براى نسل‌هاى آینده که همه آنها 22 بهمن را، که غلبه ایمان بر کفر و اللَّه بر طاغوت و اسلام بر کفر بود، باید حفظ کنند و بزرگ بشمارند؛ امام خمینی (ره)

امسال در حالی به استقبال چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی می رویم و آماده بزرگداشت ایام الله دهه فجر می شویم که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی  در مقایسه با 42 سال پیش آشکارا در  موقعیتی برتر و غالب قرار گرفته است.

“ما البتّه وقتی مسیر حرکت کشور را و انقلاب را از نوزدهم دی [57] تا امروز نگاه می کنیم، [می‌بینیم] حدّاقل ده‌ها برابر – شاید بشود گفت صدها برابر […]  کشور ما قوام و استحکام و عمق و پختگی پیدا کرده، تجربه به دست آورده، مجهّز شده. ما آن روز مجهّز نبودیم، امروز خیلی مجهّزیم؛ هم مجهّز فکری، هم مجهّز عملی، هم مجهّز سیاسی، هم مجهّز نظامی بحمدالله؛ بر خیلی از موانع غلبه پیدا کرده‌ایم. هدف هم ایجاد تمدّن نوین اسلامی است؛ این هدف نهایی ما است. جبهه پیشرفت  رفاه و عدالت با ایمان به تداوم نظام اسلامی اعتقاد دارد  که ممکن است یک نسل به این هدف نرسد، امّا این راه ادامه خواهد داشت و ان‌شاء‌الله نسلهای بعدی به این هدف خواهند رسید. و باید غلبه کنیم بر دست‌اندازی‌هایی که سلطه‌گران در راه ما ایجاد می کنند و سیاستهای خباثت‌آلودی که علیه کشورمان به وجود می‌آورند. مواضع ما در مقابل دولت آمریکا ناشی از این تفکّر است، ناشی از این استدلال و این فلسفه است.”(99/10/99)

این، در حالی است که در طول همه این سال ها که از عمر جمهوری اسلامی گذشته است، این نظام برآمده از انقلاب اسلامی پیوسته و بی وقفه از سوی نظام استکباری و مشخصا آمریکا و صهیونیسم در معرض انوع توطئه‌ها و هجوم‌ها به قصد نابود کردن بوده است و امروز شاهدیم که این، خود نظام سلطه بسرکردگی ایالات متحده آمریکاست که بصورت اساسی وساختاری در روندی رو به اضمحلال و افول قرار گرفته است.

شکی نیست که پایداری و دوام معجزه آسای نظام جمهوری اسلامی در طول  بیش از چهار دهه، در گروی مقاومت و فداکاری توده های مردم مسلمان و دین باوریست که از روز اول برای شکل گیری انقلاب و استمرار آن درصحنه بوده‌اند و رمز ماندگاری این انقلاب و نظام هم در آینده همین حضور مومنانه‌ایست که حتی در سخت‌ترین شرایط سیاسی و اقتصادی کمرنگ نشده است. اما حقیقت این است که  تضمین این حضور و ماندگاری امت مسلمان ایران، بقای نظام و ارکان آن بر مشی اسلام ناب محمدی و استکبارستیزی است که از ابتدا بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)  بر آن تاکید کردند و مقام معظم رهبری علی رغم همه فشارها و تنگناهای درونی و بیرونی درتمامی این سال ها بر حفظ  این دو اصل اساسی در جریان حرکت نظام  اصرار ورزیده‌اند.

یوم الله 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در هر سال فرصتی است برای تجدید بیعت مردم خداجو و انقلابی ایران با آرمان ها و اصول انقلاب و اعلام آمادگی برای صیانت و حفظ این اصول و انقلاب مبتنی بر آن . پس بر مسئولین مختلف نظام جمهوری اسلامی فرض است که در این یوم الله تضمین های کافی و عملی برای بقای نظام بر این اصول و آرمان ها را  به این مردم وفادار و شریف ارائه کنند و خود برهمین مشی و طریق حرکت کنند. یادمان باشد که “سرمشق بودن 22 بهمن در طول زندگی” که سفارش امام عزیزمان است، یعنی همیشه و همه جا با محوریت اسلام ناب محمدی، به جایگاه مهم و کارساز “حضور مردم” در جریان همه اموربها دادن و اسباب واقعی و عملی استمرار این حضور را  به عنوان یک رکن مهم انقلاب اسلامی فراهم کردن.

اینک “جبهه پیشرفت و رفاء، عدالت ایران اسلامی” در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب  و در شرایط خاص حاکم بر کشور به سبب شیوع ویروس کرونا، امت مسلمان ایران را دعوت می کند که  ضمن در نظر داشتن اصول بهداشتی و پیشگیرانه به اشکالی قابل قبول  ، یک بار دیگر با حضورحماسی و گسترده خود در جشن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به تجدید بیعتی شکوهمندانه با این انقلاب و اصول  و آرمان های آن یعنی اسلامیت، جمهوریت و استقلال همت گمارند تا در عرصه کره خاکی، همه دوستان و دشمنان  دیگر بار شاهد حضور مقتدرانه و مومنانه امت اسلامی درمسیر صیانت از نظام اسلامی و حفظ دستاوردهای گرانقدر شهیدان والامقام و پاکباز باشند. چنین باد.

جبهه پیشرفت رفاه و عدالت»

300

کد خبر: 32999

منبع: فارس

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0