6 آذر 1399 - 7:56 ب.ظ

بازنشر «طرزفکر اعتیادآور»

چاپ دوم کتاب طرزفکر اعتیادآور (خودفریبی را درک کنیم) نوشته آبراهام تورسکی با ترجمه دکتر پوریا صارمی فروشانی و دکتر ندا عصاره توسط انتشارات ارجمند روانه بازار کتاب شد.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از ایکنا/ چاپ دوم کتاب طرزفکر اعتیادآور (خودفریبی را درک کنیم) نوشته آبراهام تورسکی با ترجمه دکتر پوریا صارمی فروشانی و دکتر ندا عصاره به بهای ۳۰ هزار تومان توسط انتشارات ارجمند روانه بازار کتاب شد.

اولین بار اعضای انجمن الکلی‌های گمنام متوجه شدند که در معتادان نوعی طرزفکر ناهنجار وجود دارد و اصطلاح «طرز فکر بودار» را برای آن اختراع کردند. طرزفکر اعتیادآور اغلب از نوعی منطق سطحی برخوردار است، به همین دلیل معتاد و اعضای خانواده‌اش ممکن است به راحتی با دلایل نادرست این طرزفکر فریفته شوند.

دکتر آبراهام توِرسکی در کتاب «طرزفکر اعتیادآور» نشان می‌دهد که چگونه افکار خودفریبنده می‌توانند عزّت نفس فرد را تخریب کنند و پاک ماندن فرد در حال بازپروری را با تهدید مواجه کنند. این ویرایش جدید از اثر باارزش اوّلیه شامل اطلاعات و نتایج تحقیقات جدید است در زمینه افسردگی و بیماری‌های خُلقی، ارتباط میان طرزفکر اعتیادآور و عود، و منشأ اوّلیه افکار اعتیادآور. در نهایت، کتاب طرزفکر اعتیادآور امیدبخش کسانی است که در جست و جوی یک زندگی سالم و پرثمر به بازپروری رو می‌آورند.

دکتر توِرسکی مؤسس و مدیر پزشکی مرکز بازپروری «گیت وی» در شهر پیتسبورگ ایالت پنسیلوانیا است. او یک عالم مذهبی، روانپزشک و مشاور اعتیاد به مواد مخدر است که چندین کتاب و مقاله تألیف کرده‌است، از جمله: «کشف خویشتن در حین بازپروری»؛ «من نمی‌خواستم در این خانواده باشم: چگونه روابط میان برادرها و خواهرها، رفتار ما را در بزرگسالی شکل می‌دهند» و «چیزهای خوب کی شروع می‌شوند؟»

300

کد خبر: 34508

منبع: ایکنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0