16 اردیبهشت 1399 - 2:08 ب.ظ

سعادتمند:

بابت اتفاقات مربوط به دیاباته و میلیچ عذرخواهی می‌کنم

احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی جزو شناسنامه باشگاه استقلال است و از او حمایت خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از تسنیم، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال با اشاره به گزارش عملکرد باشگاه گفت: طبق وعده‌ای که داده بودم هر ماه می‌خواهم گزارش عملکرد یک ماهه خودمان را بدهم، چون بر این باورم باید با هواداران که پشتوانه‌های اصلی باشگاه هستند رو راست باشیم و واقعیت‌ها را به سمع و نظرشان برسانیم؛ بنابراین گزارش عملکرد خودمان از ۱۶ فروردین تا ۱۵ اردیبهشت را می‌گویم.

وی افزود: بحث اول قرارداد‌های اسپانسرینگ است. در سنوات گذاشته شرکت‌های مختلف در قالب اسپانسر و کارگزار قرارداد بسته‌اند که با آن‌ها جلسات مختلفی داشتیم. برخی همکاری کردند که جا دارد از آن‌ها تشکر کنم، اما شرکت‌هایی نیز به نوعی سو استفاده کرده‌اند که نفع و آورده‌ای برای باشگاه نداشتند. با آن‌ها هم در حال گفتگو هستیم و تلاش می‌کنیم به همکاری برسیم. در غیر این صورت از حقوق و منافع باشگاه کوتاه نمی‌آییم. بر این اعتقادمان پایدار هستیم و در خصوص این شرکت‌ها گزارش خواهیم داد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: یکی از موارد مورد نیاز، اتحاد، همدلی و دوستی است. اگر من به عنوان مدیرعامل، هیئت مدیره، آکادمی، بازیکنان و سرمربی تیم و در کنار آن حمایت هواداران، پیشکسوتان و حتی رسانه‌ها را داشته باشیم قطعا به سمت موفقیت و جام‌های بزرگ می‌رویم.

کد 300

کد خبر: 43800

منبع: تسنیم

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0