22 مهر 1399 - 5:05 ب.ظ

اگر جورج بوش از بایدن حمایت کند…

سی ان ان نوشت: پس از آنکه مردم آمریکا و جهان از زمان مثبت اعلام شدن تست کرونای دونالد ترامپ شاهد بازی خودخواهانه و خطرناک رئیس جمهور بودند، تردیدی وجود ندارد که ترامپ دیگر برای تصدی این سمت مناسب نیست و مطمئناً نباید چهار سال دیگر اجازه حکمرانی داشته باشد. آمریکا باید به این ماجرا خاتمه دهد. بهترین فرد برای انجام این کار، جورج دبلیو بوش است که با حمایت از جو بایدن برای ریاست جمهوری می تواند این امر را به سرانجام مطلوب برساند.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، در ادامه این مطلب آمده است: فقط در چند روز گذشته، ترامپ بارها و بارها جان حداقل تعداد زیادی از اعضای سرویس مخفی ایالات متحده را به خطر انداخته است.

پس از مثبت شدن تست کرونای ترامپ، ماموران در محافل خصوصی نسبت به همراهی با رئیس جمهور در سفر برای تجمعات سیاسی-انتخاباتی ابراز نگرانی کرده اند. چه تضاد غم انگیزی با میراث خانواده بوش، برندی که تا همین اواخر مترادف با حزب جمهوری خواه بود. پدر جورج دبلیو بوش به شدت نزد کارگزارانش محبوب بود، یکی از آنها وقتی بوش درگذشت نوشت “بخشی از ما از بین رفته است”. بوش پدر تا آنجا پیش رفت که وقتی پسر یکی از عواملش به سرطان خون مبتلا شد برای اعلام همبستگی با او سر خود را تراشید و گفت: همکاران او مانند خانواده اش هستند.

اما مناظره ریاست جمهوری اخیر بدون شک تن جورج اچ. بوش را با انزجار در گورش لرزاند. جورج علی رغم یک زندگی طولانی و داستانگونه در دنیای پر سر و صدای سیاست آمریکا ، دارای اخلاق، جذابیت و نجابتی از دنیای قدیم بود.

در سال 1991، بوش به راحتی از پذیرش دیوید دوک، رهبر كو كلوكس كلان ها که خواستار منصب بالاتر بود امتناع کرد و او را به خاطر نژادپرست بودن، برکنار كرد. در مقابل، دونالد ترامپ از “پسران مفتخر”، یک گروه راست افراطی حمایت کرد و به آنها گفت: “عقب ایستاد و آماده باشید”

ترامپ قطب مخالف بوش است. او بی ادب و اهل جدل است و بیشتر وقت مناظره را با اظهارات ناخوشایند می گذراند.

کد 300

کد خبر: 38101

منبع: سی ان ان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0