28 اسفند 1400 - 7:47 ق.ظ

پرداخت دیر هنگام عیدی بدون حقوق کارکنان مخابرات ؛

اولویت نو شدن با کدام عضو خانواده ؟؟!!

اسفندماه از فصل زمستان ماه دیگری است ، با شروع آن تکاپوی خاصی در خانواده ها و جامعه به وجود می آید ، بوی بهار رفته رفته به مشام می رسد و همگان خود را برای یک تحول آماده می کنند.

عصر اصفهان، بهمن توکلی فرد/مسلماً بهار نخستین فصل و فروردین نخستین ماه و نوروز نخستین روز آفرینش است.
محبوبیت غیر انکار و فرا رسیدن سال نو شمسی امسال با میلاد مولود عدل مطلق حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف همزمان گردیده ، بر هیچکس پوشیده نیست به طوری که امسال قرار است مراسمی ویژه علاوه بر داخل کشور در برخی از کشورها نیز انجام شود.
بلی بهار ، بزرگترین تجلی گاه های قدرت صنع الهی در گستره عظیم خاک و نوروز ، جلوه ای دل انگیز از وفاق ملی ایرانیان است .
اما در این رهگذر شرکت پرطمطراق مخابرات بعد از سال ها عیدی کارکنان خود را با تاخیر پرداخت نمود که باعث تعجب همگان شد و دراین راستا مردان خانه‌ای که باید شرمنده خانواده خود باشند.
عیدی بدون حقوق دیرهنگام امسال مخابرات هم توان خرید را برای مایحتاج اولیه فرزندان با مشکل مواجه کردکه اولویت نوشدن با کدام از اعضای خانواده است.
یک کارشناس مخابراتی با حدود ۳۰ سال سابقه می‌گوید: امسال برای نخستین شرکت مخابرات عیدی کارکنان را در لحطات پایانی کار واریز نمود. با توجه به اینکه نوروز ، یعنی روز نو ، روز بدون از بدی ها ، کینه‌ها ، روزی به پاکی باران بهاری و به زیبایی شکوفه ها ، انقلاب طبیعت و تحول روحیات ماست .واین تاخیر پرداخت عیدی در اذهان همگان خواهد ماند.
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حالنا الی احسن الحال

کد خبر: 78429

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0