27 فروردین 1401 - 12:21 ق.ظ

اندر حکایت استعفای مدیر و معاون یک آموزشگاه

پس از آنکه فیلمی از چیدن موی چند دانش‌آموز در آموزشگاهی در فضای مجازی منتشر شد این موضوع با واکنش‌های مختلفی روبه‌رو شد.

به گزارش عصر اصفهان، نصرالله شفیعی/شاید مهم‌ترین و قاطع‌ترین واکنش‌ها، واکنش سخنگوی دولت بود که گفتند؛ «متخلفی که کرامت دانش‌آموزان را حفظ نکرده بود به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری معرفی شد و مدیر و معاون ⁧مدرسه⁩ نیز استعفا دادند».
ای کاش چنین احکام قاطعی در مورد همه متخلفان و اختلاسگران اعمال می‌شد.
همان طور که شاهد هستیم مدیر و معاون آموزشگاهی، بر اثر یک ندانم‌کاری در چیدن اندکی از موی چند دانش‌آموز، که قطعا بارها به آن‌ها تذکر داده‌اند و آن‌ها گوش نکرده‌اند، استعفا می‌دهند و فرد مباشر به هیئت تخلفات اداری معرفی می‌شود.
ای کاش این قاطعیت و پیگیری در صنعت ماشین‌سازی (ایران خودرو و سایپا) نیز وجود داشت. یک قدرت بزرگی به نام صنعت ماشین‌سازی در ایران است که همچنان ارابه بی‌رحمش را بر روی استخوان‌های این ملت به حرکت در می‌آورد؛ ولی پاسخگوی هیچ کس نیست. من نمی‌دانم این سازندگان ارابه‌های مرگ چه قدرتی و چه پشتوانه‌ای دارند؟!
رهبر معظم انقلاب از عدم کیفیت و گرانی خودروها گلایه می‌کنند، رئیس جمهور و دولت و وزرا اعتراض می‌کنند، قوه قضائیه اعتراض می‌کند، نمایندگان مردم اعتراض می‌کنند، ملت اعتراض می‌کند؛ ولی این‌ها همچنان بر خرِ مراد خویش سوارند و بی‌رحمانه می‌تازند و می‌روند‌.
ای کاش در برابر این احتکارهایی که به بهانه نبود قطعه انجام می‌دهند و این گران‌فروشی‌هایی که هر روز شاهد آن هستیم و این کیفیت بسیار نامناسب خودروها که تاکنون جان هزاران هموطنمان را گرفته است فقط یکی از مسئولان این صنعت خجالت می‌کشید و استعفا می‌داد. فقط یک مسئول نه بیشتر! و ای کاش همان طور که با قاطعیت در مورد ناظم یک آموزشگاه اقدام شده، درباره تخلفات این صنعت نیز دستگاه‌های ذیربط اقدام قاطعی می‌کردند.

کد خبر: 113979

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0