1 دی 1399 - 6:24 ب.ظ

انتقال “پلنگ ماده بشاگرد” برای معالجه به تهران

شهاب‌الدین منتظمی، مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: پلنگ ماده بشاگرد از استان هرمزگان که به علت گرفتاری در تله زخمی شده بود، برای معالجه به تهران منتقل شد. منتظمی گفت: با اعلام معاینه اولیه توسط دامپزشک، نازَک ماده پلنگ پنج ساله بشاگردی در سلامت کامل بوده و سرم‌تراپی و رادیوگرافی اولیه برای مشخص شدن سلامت این حیوان انجام شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از تسنیم؛ شهاب‌الدین منتظمی، مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: پلنگ ماده بشاگرد از استان هرمزگان که به علت گرفتاری در تله زخمی شده بود، برای معالجه به تهران منتقل شد.

وی افزود: این پلنگ ماده سه‌شنبه هفته گذشته در تله گیر افتاده و روز جمعه با حضور دامپزشک و نیروهای محیط زیست از استان‌های فارس و هرمزگان بیهوش و زنده‌گیری شد.

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: به دلیل آسیب‌دیدگی انگشتان دست چپ و نیاز به رسیدگی بیشتر دامپزشکی، «نازَک» امروز (یکشنبه،30) آذر با هواپیما از بندرعباس به تهران منتقل و برای مداوا به بیمارستان دامپزشکی دکتر فتاحیان انتقال داده خواهد شد.

منتظمی گفت: با اعلام معاینه اولیه توسط دامپزشک، نازَک ماده پلنگ پنج ساله بشاگردی در سلامت کامل بوده و سرم‌تراپی و رادیوگرافی اولیه برای مشخص شدن سلامت این حیوان انجام شده است.

کد 300

کد خبر: 34085

منبع: تسنیم

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0