7 شهریور 1402 - 7:35 ق.ظ

پیشنهاد نماینده مجلس:

الکترونیکی کردن آگهی های دولتی از طریق رسانه های مکتوب

حجت الاسلام والمسلمین حاج شيخ محمد تقی نقدعلی نماینده مردم شهرستان خمینی شهر اصفهان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون قضایی مجلس با حضور در روزنامه عصراصفهان گفت: با وجود عدم استقبال اغلب مردم از خواندن روزنامه ها، در پیشنهادی که به مجلس ارائه خواهد شد، خواستار ملزم کردن رسانه های مکتوب به الکترونیکی کردن آگهی های دولتی جهت توزیع درفضای الکترونیکی و به نفع خود رسانه ها هستیم.

به گزارش عصراصفهان،

نقدعلی با بیان اینکه اصلاح قانون جهت مجوز انتشارآگهی های دولتی درنسخه های الکترونیک روزنامه ها ضروری است ،افزود: در آینده نه چندان دور باید رسانه ها در کنار فعالیت مکتوب، متمایل به سمت دیجیتال کردن رسانه های خود باشند و این موضوع می طلبد که مجلس با تغییر رویکرد درج آگهی های دولتی از مکتوب به دیجیتال، در ابتدا کمک شایانی به رسانه های مکتوب کند و دوم اینکه مانع اشتغال زایی نشود.
نماینده مردم خمینی شهر اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمار نیروهای فعال در رسانه های مکتوب کشور زیاد است و این قانون نباید باعث تعدیل نیرو و یا بسته شدن رسانه ها شود، بلکه باید با ارائه راهکاری مناسب، از تعطیلی آنها جلوگیری شود.
مجموعه رسانه ای عصراصفهان بدنبال نتیجه این پیشنهاد می باشد و نماینده مردم خمینی شهر نیز قول دادند که این طرح را در مجلس تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

کد خبر: 136853

نویسنده: محمد حسین مجیدی درچه

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0