17 بهمن 1402 - 12:00 ق.ظ

محسن روناسی:

الهه منصوریان اسطوره ووشو است؛ محل خانه ووشو مهم‌ترین چالش ماست

مجمع انتخاباتی هیئت ووشو هفته گذشته برگزار و محسن روناسی برای سومین دوره متوالی به عنوان ریاست این هیئت انتخاب شد تا برای چهار سال آینده سکان هدایت ووشوی اصفهان را در دست بگیرد؛

الهه منصوریان اسطوره ووشو است؛ محل خانه ووشو مهم‌ترین چالش ماست

در همین زمینه رئیس هیئت ووشوی استان در گفت‌وگو با عصر اصفهان ، درباره انتخاب مجددش به عنوان رئیس هیئت ووشو برای سومین دوره متوالی گفت: ما به عنوان نخ تسبیح خانواده ووشو عمل می‌کردیم اما همه عوامل و کادر هیئت ووشو تلاش زیادی انجام می‌دهند و انتخاب مجدد من، نشان از اعتماد جامعه ووشو به این مجموعه مدیریتی دارد.

محسن روناسی گفت: وقتی از یک استان ۲۲ نفر به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند، گویای زحماتی است که هم کادر مدیریتی و هم مربیان باتجربه استان است.

کسب ۲۵۲ مدال در یکسال
وی در ادامه به تشریح عملکرد هیئت در طول سال جاری پرداخته و افزود: ما در طول یکسال ۲۵۲ مدال طلا در مسابقات مختلف کشوری و انتخابی تیم ملی داشتیم و همچنین در مسابقات آسیایی هانگژو ۳ مدال ارزشمند را به دست آوردیم؛ علاوه بر این در مسابقات آسیایی هنگ‌کنگ کوچکترین ورزشکار حاضر در رقابت‌ها از استان اصفهان بود و سامیار ثابتی، جوان‌ترین ورزشکار این دوره از مسابقات بود و خوشبختانه مدال نقره را به دست آورد‌.
رئیس هیئت ووشوی استان ادامه داد: زهرا کیانی و الهه منصوریان هم در مسابقات آسیایی مدال نقره را کسب کردند و شاهین بنی‌طالبی هم در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان مدال برنز را به دست آورد.
وی پیرامون برنامه‌های آتی هیئت گفت: در این دوره تلاش داریم که تجربیات‌مان از دو دوره قبل را پیاده‌سازی کنیم و بر همین اساس برای اولین بار هیئت رئیسه هیئت را تغییر دادیم و به نظرم نیاز بود که در هیئت رئیسه ترکیبی از حوزه اقتصاد، ورزش، دانشگاهی و علمی داشته باشیم تا بتوانیم در همه اهداف‌مان را در هر سه حوزه اسپانسرینگ، ورزشی و دانشگاهی پیش ببریم.
اصفهان میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی است

روناسی با بیان اينکه استان اصفهان دو مسئول سبک کشوری دارد که این موضوع در کل کشور بی‌نظیر است، گفت:مراد یوسفی مسئول سبک چاچوان و سیدرسول حسین‌خواه مسئول سبک شائولین خونگ چوان در کشور هستند.
وی در ادامه تجهیز خانه ووشو استان را از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌رو هیئت دانسته و متذکر شد: به دنبال جابه‌جایی و تجهیز خانه ووشو هستیم و قول می‌دهیم که در آینده نزدیک این مهم را انجام دهیم و تجهیزات مورد نیاز برای حمایت از قهرمانان این رشته را فراهم آوریم.
رئیس هیئت ووشوی استان درباره برنامه مسابقات پیش‌روی هیئت گفت: سال آینده میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی خواهیم بود و پیش از این نیز ۴ دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی در شهرستان‌های نجف‌آباد و مبارکه برگزار شده و در کلان‌شهر اصفهان میزبان دو دوره از اردوهای تیم ملی بوده‌‌ایم‌.
وی یادآور شد:مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان اول اردیبهشت و مسابقات انتخابی رده‌های سنی در مرداد ماه سال آینده برگزار خواهد شد و برای مسابقات سال ۱۴۰۴ آماده می‌شویم.
برگزاری مراسم تجلیل از ” الهه منصوریان “در اواخر سال
روناسی با اشاره به خداحافظی ” الهه منصوریان” گفت: خواهران منصوریان از اسطوره‌های ووشوی کشور و اصفهان هستند و قرار است که به عنوان هیئت رئیسه هیئت از تجربه ایشان استفاده کنیم؛ الهه منصوریان قصد داشت که در اوج از حوزه قهرمانی خداحافظی کند و در سمیرم آکادمی خوبی دارد و فدراسیون قول داده که در کسوت مربیگری از ایشان استفاده کند و قرار است که سال آینده به عنوان سرمربی فعالیت‌شان را شروع کنند‌.
روناسی در ادامه اعلام کرد که هیئت ووشو در اواخر سال جاری در مراسمی از الهه منصوریان تجلیل به عمل خواهد آورد.
وی در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین چالش هیئت ووشو چیست؟ گفت: خوشبختانه هیئت ووشو با توجه به حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون و همچنین درآمدهایی که در بحث پرورش و توزیع شال‌بند داریم، چالش مالی خاصی نداریم اما کمبود زیرساخت‌ها مهم‌ترین چالش ورزش ما است و رشته ووشو نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ خانه ووشوی استان از نظر موقعیت جغرافیایی مکان درستی ندارد و در حاشیه شهر قرار گرفته، هرچند اداره کل ورش و جوانان استان محلی را در اختیار ما قرار داده اما از ِن به عنوان سالن بازی استفاده می‌شود.
روناسی افزود: ما در زیرساخت‌ها مشکل داریم و اداره کل ورزش و جوانان باید برای حل آن راهکاری پیدا کند، ما اگر بتوانیم محل خانه ووشو را به مرکز شهر منتقل کنیم، قطعا از نظر کمی نیز رشد خواهیم کرد.

کد خبر: 142087

نویسنده: : بهاره کلوندی

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0