20 دی 1399 - 7:13 ب.ظ

افزایش مبلغ وام ودیعه مسکن دانشجویی

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان درباره ارائه وام کرونا در قالب وام موارد خاص گفت: برای کرونا وام موارد خاص را پیش‌بینی کرده‌ایم که مبلغ آن ۵ میلیون تومان است و با تشخیص معاونان دانشجویی دانشگاه به دانشجو تعلق می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از ایلنا؛ الیاس منیری، معاون دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان ، در خصوص افزایش وام‌های دانشجویی و در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به هزینه‌های بالای آموزش مجازی در خصوص تامین بسته‌های اینترنتی، کمک هزینه و وام به دانشجویان تعلق می‌گیرد؟ گفت: امسال سیاست و رویکرد ما به طور کل در راستای تقویت وام‌های دانشجویی، افزایش مبالغ وام‌های دانشجویی و هدفمند کردن آن‌ها قرار گرفته است.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان گفت: امسال مبالغ وام‌های ما رشد دو، سه برابری داشته، به عنوان مثال وام تحصیلی که پیش‌تر ۶۰۰ هزار تومان بوده الان یک و نیم تا دو میلیون تومان شده است. همچنین وام ضروری که یک میلیون تومان بوده تا سقف ۵ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

وی در خصوص افزایش ودیعه مسکن دانشجویان گفت: میزان وام ودیعه مسکن دانشجویان پیش‌تر از ۳ تا ۱۰ میلیون بوده اما اکنون به ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است، حتی برای اینکه دانشجویان بتوانند از این شرایط استفاده کنند شرایط دریافت وام را سهل‌تر کرده‌ایم و حتی گفتیم که ضامن‌های قراردادی هم می‌توانند ضامن شوند تا دانشجویان بیشتری بتوانند وام بگیرند.

کد 300

کد خبر: 35800

منبع: ایلنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0