6 مهر 1399 - 11:03 ق.ظ

افزایش شمار قربانیان کرونا در البرز

استاندار البرز گفت: تمامی محدودیت هایی که در موج اول شیوع کرونا داشتیم، فعلا به مدت یک هفته با موافقت ستاد ملی در البرز اعمال می کنیم. استاندار البر بیان کرد: وضعیت شیوع کرونا در البرز قرمز است و در جلسه ستاد ملی در این خصوص هشدارهایی داده شد. وی افزود: اگر برای نجات جان حتی یک نفر، تمام ظرفیت‌های خود را به کار نگیریم، تاریخ ما را نمی‌بخشد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از تسنیم از کرج، عزیزاله شهبازی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که شامگاه شنبه به صورت اضطراری برگزار شد، اظهار داشت: جمعه گذشته طبق آمارهای اداره کل راهداری، یک میلیون و 420 هزار خودرو از محورهای مواصلاتی استان عبور کردند.

وی افزود: اگر برای نجات جان حتی یک نفر، تمام ظرفیت‌های خود را به کار نگیریم، تاریخ ما را نمی‌بخشد. العب اون لاين

استاندار البر بیان کرد: وضعیت شیوع کرونا در البرز قرمز است و در جلسه ستاد ملی در این خصوص هشدارهایی داده شد. موعد انطلاق يورو 2022

شهبازی با بیان اینکه در این شرایط استان البرز در حوزه اقتصادی در حال رشد است، تصریح کرد: در استان البرز از ابتدای سال تاکنون به نسبت مدت مشابه سال قبل 48 درصد رشد صادرات داشته است.

وی عنوان کرد: بزرگترین تولید کننده ماسک کشور در البرز مستقر است و روزانه بیش از 2 میلیون و 500 هزار ماسک تولید می کند. مجموعة يورو 2023

کد 300

کد خبر: 36947

منبع: تسنیم

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0