18 بهمن 1402 - 10:30 ق.ظ

استارت جام حذفی در غیاب سرخابی‌ها و سپاهان

به گزارش عصر اصفهان، مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی از امروز، چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه در غیاب تیم‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان به طور رسمی آغاز می‌شود و تیم‌های حاضر در این مسابقات طی سه روز آینده به مصاف رقبایشان خواهند رفت.

استارت جام حذفی در غیاب سرخابی‌ها و سپاهان

مسابقات جام حذفی در شرایطی از امروز آغاز خواهد شد که با توجه به حضور تیم ملی در جام ملت‌ها و صعود ایران به جمع ۴ تیم نهایی، سازمان لیگ تیم‌های بازی تیم‌های سپاهان، استقلال و پرسپولیس را به تعویق انداخت و بازی‌ها بدون حضور سرخابی‌ها و سپاهان استارت خواهد خورد و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، تیم فوتبال ذوب‌آهن در یکی از مهم‌ترین بازی‌خای این مرحله روز پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم آکادمی کیاتهران خواهد بود.
ذوبی‌ها در شرایطی آماده حضور در جام حذفی می‌شوند که در تعطیلات نیم‌فصل، اردوی تدارکاتی را در کیش برگزار کردند و در نقل و انتقالات زمستانی فعالیت پررنگی داشتند. سبزپوشان اصفهانی در این مدت محسن، فروزان، محسن آزدباد، سعید کریمی و احمد شریعت‌زاده را به خدمت گرفتند و حبیب فرعباسی، سجاد آشوری، سعید باقرپسند و فرشاد محمدی‌مهر از این تیم جدا شدند تا تیم ربیعی در نیم‌فصل دوم چهره تازه‌ای به خود بگیرد.
ذوب‌آهن در اولین گام خود از دور جدید مسابقات جام حذفی، باید آماده رویارویی با آکادمی کیا شود، تیمی جوان و ناشناخته که در دسته سوم باشگاه‌های کشور حاضر است و در مرحله قبل تحت هدایت هادی مهدوی‌کیا تیم شاهین بندر عامری را شکست داد.
نساجی_آلومینیوم؛ مهم‌ترین بازی مرحله یک‌شانزدهم نهایی
نساجی مازندران و آلومینیوم اراک روز جمعه آینده مصادف با ۲۰ بهمن ماه در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به مصاف هم خواهند رفت تا مهم‌ترین بازی این مرحله از مسابقات جام حذفی را برگزار کنند.
نساجی در نیم‌فصل اول شرایط خوبی نداشت و کسب تنها ۲ برد در پانزده هفته، مدیران این باشگاه را واداشت تا با اخراج رحمتی، هدایت تیم فوتبال نساجی را به لوکاس آلکاراز بسپارند. سرخپوشان نساجی که از ۵ بازی پایانی خود تنها یک تساوی به دست آورده‌اند، تلاش می‌کنند که با پیروزی در جام حذفی شروع جدیدی را رقم بزنند و انگیزه بالایی دارند.
در آن سو آلمینیوم اراک در نیم‌فصل روند سینوسی را پشت سر گذاشت و در نهایت نیز با در پایان هفته پانزدهم در رده هشتم جدول ایستاد و راهی تعطیلات شد‌.‌
شاگردان حسینی که ۵ بازی آخرشان مقابل نساجی هیچگاه بازنده نبوده‌اند و تلاش دارند تا این روند را حفظ کنند. از طرفی انتخاب جنجالی کمیته داوران برای قضاوت این مسابقه، باعث شده این دیدار حساسیت دو چندانی برخوردار شود و باید دید که حوادث فوتبال به کدام سمت رقم خواهد خورد.
به گزارش عصر اصفهان، برنامه سایر بازی‌های مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:
چهارشنبه ۱۸ بهمن
پیکان تهران _ ستارگان بهمن‌جوان تهران_ ساعت: ۱۵:۰۰ – ورزشگاه پاس قوامین تهران
پنج‌شنبه ۱۹ بهمن
نیروی زمینی تهران – فجر سپاسی شیراز – ساعت ۱۴:۰۰ ورزشگاه غدیر تهران
سپنتا تربت حیدریه – مس کرمان – ساعت ۱۴:۰۰ – ورزشگاه آزادی تربت حیدریه خراسان رضوی
سایپا تهران – پارس جنوبی جم – ساعت ۱۴:۳۰ – ورزشگاه انقلاب کرج
ذوب‌آهن اصفهان – کیا تهران – ساعت ۱۵:۰۰ – ورزشگاه فولادشهر اصفهان
گل‌گهر سیرجان – نیکا پارس چالوس – ساعت ۱۵:۰۰ – ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان
صنعت نفت آبادان – آبی‌پوشان جنوب – ساعت ۱۵:۰۰ – ورزشگاه تختی آبادان
مس سونگون ورزقان – شناورسازی قشم – ساعت ۱۶:۰۰ – ورزشگاه یادگار امام تبریز
فولاد خوزستان – چادرملو اردکان – ساعت ۱۶:۰۰ – ورزشگاه شهدای فولاد اهواز
جمعه بیستم بهمن
ملوان بندر انزلی – شهر راز شیراز – ساعت ۱۵:۰۰ – ورزشگاه تختی انزلی
نساجی مازندران – آلومینیوم اراک – ساعت ۱۵:۰۰ – ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر
هوادار تهران – استقلال خوزستان – ساعت ۱۵:۰۰ – ورزشگاه پاس قوامین تهران

کد خبر: 142160

نویسنده: مسافر آزاد

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0