17 آبان 1399 - 7:53 ب.ظ

رییس اتاق بازرگانی:

ارزیابی مشکلات فعالان اقتصادی اصفهان در نهادهای اجرایی

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان گفت: با تشکیل ساختار مرکز اورژانس، کسب و کار در این اتاق و مشکلات فعالان اقتصادی در دستگاه‌های اجرایی، ساماندهی، پایش و ارزیابی می‌شود.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از ایرنا، مسعود گلشیرازی شامگاه شنبه در حاشیه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان در جمع خبرنگاران افزود: تشکیل ساختار مرکز اورژانس کسب و کار در اتاق بازرگانی با همکاری دستگاه‌های اجرایی از مصوبات امروز جلسه بود.

وی ادامه داد: بهترین دستگاه‌هایی که در خدمت رسانی به مردم گام بردارند از این طریق شناسایی می‌شوند. رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان تصریح کرد: رفع محدودیت معافیت مالیاتی صادرکنندگان مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: برخی از صادرکنندگان موفق نشده بودند تا ۳۰ دی ماه ۹۸ تعهدات ارزی سال قبل‌تر را ایفا کنند و مشمول استفاده از معافیت‌های مالیاتی حوزه صادرات نشده بودند که در این حوزه پیشنهاد شد از طریق مجلس و معاون اول رییس جمهور توسط استاندار موضوع پیگیری شود.

گلشیرازی خاطرنشان کرد: همچنین گزارشی از رفع تعهدات ارزی فعالان اقتصادی اصفهان ارایه شد، این گزارش حاکی از این بود که صادرگنندگانی که در سال‌های ۹۸ و ۹۹ فرآیند صدور و تمدید کارت‌های آن‌ها در اتاق اصفهان انجام شده بیش از ۹۰ درصد ایفای تعهد ارزی داشتند که ما باید حامی این صادرکنندگان خوش نام باشیم.

وی بیان کرد: مصوبه‌ای در خصوص اختلاف پزشکان شاغل در درمانگاه‌ها با سازمان تامین اجتماعی داشتیم که مقرر شد موضوع استفساریه از دیوان عدالت اداری انجام شود و یک مهلت سه ماهه برای مواردی که سازمان تامین اجتماعی صدور کرده و اجراییات تا زمان جواب متوقف شود.

جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی امروز با حضور رییس کل دادگستری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رییس و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و فعالان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی برگزار شد.

افزون بر ۹ هزار واحد تولیدی و صنعتی در استان اصفهان فعالیت دارند.

کد خبر: 38267

منبع: ایرنا

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0