7 خرداد 1399 - 6:40 ب.ظ

به همت جهاد دانشگاهی اصفهان انجام شد؛

ارزیابی شایستگی عمومی مدیران استان اصفهان

 به همت جهاددانشگاهی واحد اصفهان، ارزیابی مدیران در سطوح مختلف اداره کل میراث ‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان توسط معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد اصفهان انجام شد.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، رئیس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در این خصوص اظهار کرد: شایستگی ترکیبی از ویژگی ها و قابلیت های اساسی افراد است که به عملکرد موثر و اثربخش آن ها مطابق با استانداردهای مورد انتظار منجر شده و می تواند کیفیت رفتار و عملکردشان را در حیطه وظایف و شرح شغلی آن ها پیش بینی کند.

محمود مرآثی ادامه داد: کارکنان شایسته قادرند دانش، نگرش، مهارت و تجارب شان را در بستر شغلی خود تعمیم دهند. چنین قابلیتی می تواند ریسک پذیری و توان انطباق و سازگاری آن ها را با تغییرات به طور بالایی تقویت کند.

وی افزود:‌ کانون ارزیابی و توسعه شایستگی مدیران دولتی در سال های اخیر تشکیل و باعث شده است شایستگی مدیران به خوبی احراز شود.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان افزود: در این راستا کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی به عنوان مرکز مجاز اقدام به برگزاری کانون‌های مختلف برای وزارتخانه ها و سازمانها در سطح استانهای مختلف کرده و با توجه به گستره ملی این نهاد بستر لازم برای سنجش شایستگی مدیران را فراهم کرده است.

مرآثی ضمن اعلام خبر ارزیابی مدیران میراث ‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان توسط جهاد دانشگاهی واحد اصفهان گفت: روز چهارشنبه ۷ خرداد ماه جمعی از مدیران این سازمان با حضور در معاونت آموزشی واحد اصفهان  مورد ارزیابی قرار گرفتند.

کد خبر: 43907

منبع: روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0