23 اردیبهشت 1402 - 3:09 ب.ظ

مدیر دفتر مدیریت مصرف توزیع برق اصفهان:

ادارات ۳۰ درصد صرفه جویی در مصرف برق داشته باشند

مدیر دفتر مدیریت مصرف توزیع برق اصفهان بیان داشت: همراهی بخش مصارف خانگی کمک بسزایی در صرفه جویی برق خواهدکرد؛ شرکت توزیع برق در این زمینه کار فرهنگی و آموزش های خانواده ها را از طرح آموزشی در مدارس آغاز نموده است .

ادارات ۳۰ درصد صرفه جویی در مصرف برق داشته باشند

صالحی افزود: طرح صرفه جویی در ادارات نیز به صورت جدی دنبال می شود به طوری که در سال جاری از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ساعت کاری ادارات از ۶ صبح آغاز می شود و بر اساس مصوبه هیات ویزران در بند ۲  کلیه ادارات موظفند ۳۰ درصد برق مصرفی را نسبت به سال گذشته کاهش بدهند و ۶۰ درصد مصرف را نسبت به مصرف روز کاهش دهند .

وی با بیان اینکه زمان پیک مصرف برق از ساعت ۱۱ ظهر تا ۲۳ می باشد، افزود: مشترکان خانگی می توانند زمان استفاده از وسایل برقی پر مصرف همچون اتو، ماشین لباسشویی را از ساعت پیک خارج کرده و به ساعات دیگری منتقل کنند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف توزیع برق اصفهان از مشترکان خواست که برای کاهش قبوض برق از وسایل قدیمی که خراب هستند استفاده نکنند، افزود: اگر باور داشته باشیم که با رعایت مصرف در ساعات پیک، استفاده صحیح از وسایل برقی چه کمک مفیدی به چرخه صنعت برق خواهد داشت بیش از پیش در صرفه جویی مصرف اقدام می کنیم که این مسئله باعث کاهش هزینه ها و صرفه جویی می شود.

 

کد خبر: 133513

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0